gaptrast Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei, jeg har en USB flash drive. Den er nesten helt ny. Jeg har brukt den flittig i cirka en uke, men når jeg tok den inn i datan i dag og jeg trykte på ikonet (Flyttbar disk (G:)) kom det: "Sett inn en disk i stasjon G:." Jeg klarerikke å få det til Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ta den ut og plugg i på nytt? Eventuelt restart maskina? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Du har ikke en Flyttbar lagringsmedier H: i Min datamaskin? Set du den i Diskbehandling? Bruk "Trygg fjerning av maskinvare", når du tar ut USB masselagring! Endret 28. november 2009 av ask99 Lenke til kommentar
gaptrast Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) slik ser det ut: (se vedlegg) Endret 28. november 2009 av gaptrast Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Post et bilde av Diskbehandling, trykk Start, høyre klikk Min datamaskin, Behandle, Diskbehandling! Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja den var ny, har ikke sett det før. Den oppfører seg som en cd-rom som er tom, ingen partisjon, filsystem eller kapasitet. Det samme skjer med min flyttbare, hvis jeg løser den ut i Diskbehandling, så jeg trur ikke den blir registrert av usb porten din. Har du prøvd flere usb porter? Hvis du fjerner USB flash drive, forsvinner Flyttbar disk G: i diskbehandling, eller blir den stående igjen når du åpner Diskbehandling på nytt? Har du prøvd å trykke på Handling, skann disker på nytt i Diskbehandling? Fungerer USB flash drive i andre pc'er? Lenke til kommentar
gaptrast Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg googla det og fant dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå