cowboy bob Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tidsmaskin og t-skjorter. Holder med en tur med tidsmaskinen, nemlig et halvt år frem i tid Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 - Canon Speedlite 580EX II - Blits-triggere - Paraply(er) Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Skal vi se.. - En flybillett til Toronto (gjerne retur også) - En passasjer med meg hjem fra Toronto - Et lite teppe med snø i Bergen - Noen forskjellige Disney's Klassikere Det var vel det tror jeg. Punkt 1 og 2 er nok utelukket i år igjen, så jeg får vel bare smøre meg med tålmodighet (utelukket som i at jeg er blakk, ikke som at jeg forventer noe slikt i gave uavhengig av kontekst). Gi meg litt snø så skal jeg hygge meg i fred og ro tenker jeg. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg vet jeg får sydenreise til Grand Canaria. Ellers ønsker jeg meg bare penger, har alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 - Tottenham-drakt og div. andre drakter - Nye fotballsko - Treningsklær generelt - Nye joggesko - Ny bærbar PC Veit jeg ikke får noe av det uansett, men det jeg ønsker meg iallfall! Lenke til kommentar
qlimaxxx Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Ønsker: - Ny Mobil - Penger - PS3 ( lite sansnynlig) - Penger! - Ny Håndball - Klær - Parfyme - Noe som jeg kan fikle/ montere 1. Juledag - Masse kos!!! - Snø! Vel masse som jeg klarte og finne ut av, vanskelig når familien spør "live" Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 - Noe som jeg kan fikle/ montere 1. Juledag- Masse kos!!! - Snø! De 3 tingene der er jeg helt enig i! Det aller viktigste, egentlig!! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Penger som går til PC og gitar. Men håper egentlig også på en positiv overraskelse, noe teknisk eller noe! Alt annet en klær egentlig, harde pakker! Endret 30. november 2009 av Wuvahef Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) -endelig en liste for oss jentene også -hund -og at barn slipper og oppleve fulle foreldre/bekjente på julaften og nyttårsaften -klær -leglighet ting -sofa(min andre ble rappet av svigers) -snø jul -hund - oj holdt på å glemme.......HUND!!! Endret 30. november 2009 av Estella! Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Spill til 360´n Hettegensere/bukser DVD-filmer Polvare Det er vel det egentlig.. blir mindre kravstor med årene gitt. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Penger Ekstern Harddisk Ipod (helst Touch) Klær Far Cry 2 Left 4 Dead 2 Parfyme BC og WotLK, WoW Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 -Kos -Kjæreste <----- : P Hva hinter du til? Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ønsker meg: Verktøy Mordern warfare 2 Ekstern hardisk Multimeter Kåt dame Penger Litt mer snø og god mat. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Scrapbooking-ting Spill til Nintendo Wii Dvd'er Cd'er Bøker Brettspill Penger (både til meg selv og bryllupet) Gavekort Nattpysj Hello Kitty-ting *kremt* Cover (for beskyttelse) til iPod Classic Diverse tilbehør til speilreflekskamera Kjøkkenmaskin Stavmikser Bakematte Skohylle Avis/blad-stativ Trekk til sofa og lenestol Lenke til kommentar
HValder Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Spill til Nintendo WiiTrekk til sofa og lenestol Spesiell kombinasjon Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 (endret) Spill til Nintendo WiiTrekk til sofa og lenestol Spesiell kombinasjon Ikke egentlig. Det er sånn det er å ha egen leilighet. Blande det praktiske med det som er mindre praktisk. Endret 12. desember 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Spill til Nintendo WiiTrekk til sofa og lenestol Spesiell kombinasjon Det er jo ingenting.. Hun har feil type hylle: BøkerSkohylle Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 *Vekker liv i tråden igjen* Noen som har noen spennende julegaverønsker til i morgen? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg ønsker meg strips og kjølepasta over alt annet, selv om jeg også ønsker meg random kabinettvifter, kamerastativ, et annet kamerastativ, litt mer strips, et par USB-hubber, ViBook Plus, et par USB til SATA/IDE-kabler, USB-lydkort, CD-ROM cakebox, intern harddisk, minnepenn, et hånkle eller tre pluss en deodorant. Jeg MÅTTE ønske meg noe annet enn penger, så da skrev jeg like så godt ned alt jeg har planlagt å kjøpe. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Apple iMac Optisk kabel Ekstern harddisk Penger sokker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg