Gå til innhold

Ny gamepc til ca 11000 (+)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det vet jeg ikke.... har ikke så peil.... Er suntek miditowerne ok?

anngående kjøling osv har jeg også null peil. Trenger bare en jeg kan dra alle spill med. pris rundt 11000 uen skjerm. Og vil helst bestille alt fra komplett sånn at de kan sette det sammen for meg?

Lenke til kommentar
det vet jeg ikke.... har ikke så peil.... Er suntek miditowerne ok?

anngående kjøling osv har jeg også null peil. Trenger bare en jeg kan dra alle spill med. pris rundt 11000 uen skjerm. Og vil helst bestille alt fra komplett sånn at de kan sette det sammen for meg?

Dra alle spill med?

Det er vel vanskelig å vite hvilke PC man skal kjøpe for spill som kommer de neste månedene. Om du absolutt ikke skal ha det aller beste, så kjøp hovedkort og prosessor som var for topp for noen måneder siden. Pengene du sparer på dette kan gå til et bedre skjermkort som er veldig viktig for spilling.

Se i hardwareguiden her på hw.no hvordan du selv kan sette sammen en PC. Det er ikke så vanskelig når du først kommer igang.

Fortell meg hvilke spill du skal spille og hva ellers du skal bruke PC'en til, så kan jeg sette opp et oppsett til rundt kr: 11000,- hos komplett.no

Lenke til kommentar

ikke gidd og bruke 11000, det holder så langt med 8 :)

jeg har et eksempel:

Kabinett: Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sølv Kabinett m/360W MX-01SL-D P4 / AMD

Hovedkort: Asus A7N8X hovedkort for Socket A

nForce2SPP/MCP/Ultra 400,ATX,USB2.0,LAN

Prosessor: AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz busSocket A (Barton) prosessor, 512kb BOXED

Harddisk: Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD800JB

Skjermkort: Asus V9280 GeForce4 Ti4200-8X 128MB DDR

AGP, (V9280/TD) DVI, Tv-Out, Retail

dette kommer på ca 5000,- :) det holder i massevis enda, skjermkortet kan du jo bytte ut om du vil, men det skulle holdt i et år til tenker jeg...

Lenke til kommentar
ikke gidd og bruke 11000, det holder så langt med 8 :)

jeg har et eksempel:

Kabinett: Chieftec Matrix Medium Tower m/dør Sølv Kabinett m/360W MX-01SL-D P4 / AMD

Hovedkort: Asus A7N8X hovedkort for Socket A

nForce2SPP/MCP/Ultra 400,ATX,USB2.0,LAN

Prosessor: AMD Athlon XP2500+ 1.833 GHz 333 MHz busSocket A (Barton) prosessor, 512kb BOXED

Harddisk: Western Digital Caviar 80GB IDE 7200RPM Special Edition 8MB cache WD800JB

Skjermkort: Asus V9280 GeForce4 Ti4200-8X 128MB DDR

AGP, (V9280/TD) DVI, Tv-Out, Retail

dette kommer på ca 5000,- :) det holder i massevis enda, skjermkortet kan du jo bytte ut om du vil, men det skulle holdt i et år til tenker jeg...

Hardisk byttes til 120gb

Velge deluxe hovedkortet :)

Lenke til kommentar

Hva med dette opsettet her.....

HK : Asus A7N8X Deluxe eller ABit NF-7 2.0 ( kanskje Epox 8RDA+)

Kabinett : Det kan du velge selv, det er smak og behag :wink:

CPU : AMD 2500 XP+ Barton den koster rundt 1000 på komplett

RAM : Twinmos m/winbond 512 mb evt. x 2

Skjermkort : Sapphire Radeon 9800 pro

CPUVifte : Thermaltake Vocano series 11

:woot:

Lenke til kommentar

holder det med en cpu vifte? lest litt rundt og mange har masse forskjellige kjølesystemer? holder det med radeon 97 pro eller bør man fleske til med 98 pro? økonomisk lurt eller overkill? takk for alle svarene!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...