Caveman Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 jeg har enermax80mm vifter og chieftec340w. når viftene kobles til kveles systemet. PC-en rebootet konstant. det virker som det ikke er nok strøm. den psuen skal tåle mye mer enn det jeg har i PC-en. noen som vet hvorfor dette skjer? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Har selv 2 stk 80mm Enermax og 1 stk 120mm Enermax Har aldri opplevd samme poblem. Men jeg leste engang på overklokkingsforumet om en med det samme problemet! Forhør deg med din forhandler! Jeg har forresten også Chieftec 340Watt PSU !!!! Lenke til kommentar
Rhaps Skrevet 26. januar 2002 Del Skrevet 26. januar 2002 Broren min har en Aashima 400W strømforsyning og 4 papst 80mm 12db vifter. På et Athlon system. Maskina klarte ikke å kjøre alle viftene. Maskina restarta. Så skifta han hovedkort, ble mye bedre, kunne dra alle viftene, men likevel restarter maskina av og til. Strømforsyninga er P4 og AMD godkjent. Noen som har et forslag til løsning på problemet? Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Mer en nok kraft i slike psuer dere har, sjekk koplingene deres. Er garantert ikke manko på strøm. Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Der er jeg enig med hondaen.... Jeg har selv et 340 W psu fra chieftek, og jeg drar bare 6 x 80 mm vifter + litt annet dille dall.... :smile: Lenke til kommentar
Pronto Skrevet 27. januar 2002 Del Skrevet 27. januar 2002 Strømforbruket til viftene kan det ikke være, de bruker bare 2-3w. Kopl dem rett til PSU kontaktene ikke til HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå