Teac Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har en Telsey CPL4. Noen som vet hvordan man kan åpne porter på denne ? Sjekk ut dette. Jeg kan ikke logge meg på routeren med den ip adressen som står i linken din : 192.168.62.1 Får du opp sia i det hele tatt? Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Nei men jeg kan logge meg inn her : 192.168.10.1 Men har ikke brukernavn og passord Lenke til kommentar
agvg Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Du går inn på kundesiden hos din leverandør, det har du admin-siden til routeren. Du kan ikke logge inn direkte på boksen. Lenke til kommentar
molland Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) kremt.. Hva har de omtrent siste 6 postene med farten på lyse fiber nett å gjøre? Start en egen tråd for det som har med rutere/porter osv. Frode tsk tsk, faktisk en moderator som har postet off-topic i denne tråden (iallefall etter min mening) Endret 1. januar 2010 av molland Lenke til kommentar
jocke Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har en Telsey CPL4. Noen som vet hvordan man kan åpne porter på denne ? Du har Altibox antar jeg? Da må du åpne porter ved å logge deg inn på 'Mine Sider' fra nettleverandøren din. Eventuelt kan du sette DMZ-adresse der - enten til en PC (ikke anbefalt), eller en router, som du da kan bruke til å åpne porter. Alternativt kan du ringe nettleverandøren din, og be de sette hjemmesentralen/Telsey'en i bridge-mode, og så kan du la en annen router stå for internett-tilkoblingen din. Du vil da få full kontroll i denne routeren til å åpne porter, etc etc. Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Har disse innstillingene nå. Er de riktige og hvilke innstillinger bør jeg ha på pc'en ? Hjelp......................... Endret 2. januar 2010 av kenny28 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå