Itw Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Heisann Har en HDD opptaker av typen Sony RDR-HX920. Denne er nå rimelig full av videoer som jeg vil ta vare på. Problemet her er at om jeg skal ha videoene ut av den må jeg renne DVD med videoene på, noe som tar evig lang tid. Har røsket ut harddisken og kobblet den til maskina, men HDD må initilaizes før jeg får hentet noe ut av den via Windows, og dvs at allt som er på den forsvinner. I Linux kommer den opp men kan ikke monteres... Disken er i FAT32. Så noen gode forslag på hvordan jeg kan hente videoene enkelt ut av den? Som nå så ser DVD brenning ut som eneste løsning... 220gb med dvd brenning... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvordan ser du at filsystemet er FAT32 hvis du ikke kan mounte den? Siden FAT32 har en filstørrelse grense på 4 GB så er det vel ikke særlig brukbart for video filer. Lenke til kommentar
Itw Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Var det jeg og tenkte med i WIN kommer den opp som FAT32... Min datamaskin - Behandle - diskbehandling Får se at den er fat32 og beskjed om og initilize hdd.. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Siden det kommer opp 'Initialize' så er det kanskje ikke er en MBR disk. Prøv MBRlister (se signatur). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå