Moldarin Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Til tross for frustrasjoner med Dell.no så vuderer jeg en Dell Insperion Zino HD. Jeg vil ha en maskin jeg kan kunne spille Sins of a Solar Empire, og kanskje også Dragon Age på. Er Zino HD god nok for spill? Hvilken konfigurasjon bør jeg velge? Dette er bare en secondary compyter—da Mac Mini er primærmaskinen min—ment til litt spilling og nett. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg ville heller bygd en PC selv, da får du den MYE bedre til samme pris Endret 29. november 2009 av Alkohoel Lenke til kommentar
Moldarin Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jeg ville heller bygd en PC selv, da får du den MYE bedre til samme pris At jeg velger Dell gjør det vel helt klart at jeg ikke vil bruke tid og energi på dét … Spørsmålet her er hvilken Dell Zino konfigurasjon man trenger for spill. Endret 29. november 2009 av Moldarin Lenke til kommentar
Sinvoc Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tja, jeg ville kanskje lagt til grafikk som dedikert kort og gått opp til Windows 7 Professional. Siden W7Pro har ekstra støtte for å kjøre gamle XP-spill og det er jo mange av de man ønsker å spille igjen... Med dedikert grafikk og nok minne er det bare å sjekke opp mot hva spillene krever som optimalt system. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tja, jeg ville kanskje lagt til grafikk som dedikert kort og gått opp til Windows 7 Professional. Siden W7Pro har ekstra støtte for å kjøre gamle XP-spill og det er jo mange av de man ønsker å spille igjen... Oi! Det her visste jeg ikke! Hvor står det at Windows 7 Home Premium ikke støtter dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå