Camreth Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har lenge vurdert å skaffe meg en Apple Time Capsule for å erstatte min gamle ruter. Ifølge det jeg har lest på internett vil TC ikke bare fungere som ruter og backup, men også som en nettverksharddisk. Mitt spørsmål er om det er mulig å passordbeskytte harddiskfunksjonen så de andre i nettverket mitt ikke får tilgang til filene jeg lagrer der (dvs. trådløst internett har et passord og harddiskfunksjonen har et annet). Har lett etter svar på dette spørsmålet ganske lenge men jeg har ikke funnet svar på akkurat dette spørsmålet. Dersom det er av betydning så består nettverket av en MacBook Pro og to Windows (vista) maskiner (de som må kunne ha tilgang på TC harddisken) samt fire andre maskiner som ikke tilhører meg. Takker på forhånd for alle svar. Lenke til kommentar
Varj Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 ja, du kan sette passord, det kan du på alt slikt. men sist jeg sjekket var den kun et aksesspunkt, ikke en router. Lenke til kommentar
Camreth Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Ok, takker for svar^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå