Reggy Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 ER på jakt etter en bukse som er litt lik en dongeri, bare at de sorte og blanke liksom. På den måten blir det liksom litt mer finslige og kan brukes til litt pynting. Jeg er på jakt etter noe i 36/36, sånn ca. Har jaktet litt, men ikke funnet blink. Noen som vet hva jeg tenker på og som har funnet den ultimate buksa.? Lenke til kommentar
Bob Dick Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Chinos? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 29. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Chinos? Kanskje det? Men hadde nok tenkt meg litt videre i beina.??? Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hva får deg til å tro at chinos ikke kan være vide? Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 29. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Hva får deg til å tro at chinos ikke kan være vide? Ikke peiling skjønner jeg. Trodde det var trange modeller. Sorry Lenke til kommentar
fkm Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Da har du nok misforstått! CHINOS Lenke til kommentar
Reggy Skrevet 29. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Da har du nok misforstått! CHINOS Ok. Ingen forslag, chinos eller ei? Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 De fleste som er aktive her foretrekker litt slimmere modeller. Men i 36/36 ville jeg sett på Gant og Ralph Lauren, ihvertfall har RL Big&Tall-kolleksjonen sin, hvor du får nokså lange bukser. Dressmann har muligens også noe, men jeg er usikker på hvor god kvalitet de blir av da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå