TMB Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hei. Har netopp bygget en ny PC med disse delene: Asus P7P55 LX Sapphire Radeon HD5770 3GB Ram Core i5 Når jeg starter opp, får jeg ikke trykket DEL for å komme inn i BIOS (maskinen aktiverer USB portene rett etter at denne meldingen kommer opp...). Så går den over i en svart skjerm hvor det står: Scanning devices, please wait. Så scanner den IDE-porten og slik står den i en evighet, virker som at den har fryst helt.. Hva skal jeg gjøre? Endret 28. november 2009 av timb Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har du fjernet alt du ikke trenger fra usb portene, koblet strøm i fra harddisken, og prøvd å starte på nytt. Prøv å trykk Del på nytt for å komme inn i bios, hvis du kommer inn i bios, prøv å disabled ASUS Express Gate(ligger under Tols meny i bios), hvis det er den som trøbler. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hei. Løste akkurat problemet selv. Måtte bytte fra Master til Slave på DVD-rommen. Men takk for svar uansett Endret 28. november 2009 av timb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå