GeirGrusom Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei! Jeg har formatert datamaskinen og installert Windows 7 Professional (oppgradert fra Beta versjonen til fullversjon) Jeg har slettet en del programmer fra den andre harddisken (siden de må reinstalleres allikevel) og skulle da slette en SDK som heter SlimDX (DirectX 11 wrapper for .NET) men får problemer med tilgangsnivået (everyone er ikke satt til Full Control) i Samples mappen. Jeg kan ta eierskap på filene én etter én og slette dem, men dette tar sinnsykt lang tid, og det ser ikke ut til at tilgangen blir satt på alle undermapper. Er det noen enklere måte å slette disse filene? Kun SYSTEM brukeren har full kontroll over filene. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 takeown og cacls kan gjøre det enklere. Google selv; er vel samme problem som når man skal slette gamle windowsmapper. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Ah, tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå