Gå til innhold

Arsenal fans - presenter dere

stizzen

Anbefalte innlegg

Siden vi har fått en Arsenal kategori, så synes jeg at vi kan bli litt bedre kjent med hverandre.

Hva dere vil skrive om og hva dere ikke vil skrive om får dere velge selv, jeg kan ikke tvinge noen til å legge ut navn, alder og bosted hvis de ikke vil :)

Edit: Etter ønske så har jeg nå endra spørsmåla etter Uniteds mal som Points skal ha all ære for :)

Bilde?

Navn?

Alder?

Bosted?

Kjønn?

Høyde?

Legning?

Sivilstatus?

Driver med for tida?

Interesser (utenom fotball)?

Hvor står du politisk?

Din største flause?

Største du har opplevd?

Verste du har opplevd?

Hvilken mobil har du?

Hvordan gjør/gjorde du det på skolen?

Hva er din drømmejobb?

Hva er din realistiske drømmejobb?

Hvilke språk kan du?

Snuser du?

Røyker du?

Drikker du?

Har du gjort noe ulovlig du gjerne vil dele med oss?

Dummeste / "kuleste" du har gjort på skolen?

Hvordan tror du andre medlemmer på d.no ser deg?

Favoritt..

..TV-serie?

..Film?

..Matrett?

..Låt?

..D.no medlem?

..Spill?

..Farge?

..Dyr?

..Skuespiller?

..Spillkonsoll?

..Is?

..Parfyme?

..Frukt?

Hvordan ble du Arsenal-supporter?

Har du møtt noen Arsenal-relaterte personer?

Beste minne med Arsenal?

Verste minne med Arsenal?

Favorittspiller(e)?

Favorittspiller(e) utenom Arsenal?

Hater?

Når startet du med fotball?

Hvor spiller / spilte du på banen?

Var du god (vær ærlig!)?

Endret av stizzen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navn: Stian

Alder: 17

Jobb/skole: Lærling som industrimekaniker og går 2. året på videregående, TAF.

Interesser: For det meste se og spille fotball, og jeg takker ikke nei til å se en god film heller :p Motorsykler er også en interesse som jeg har, for øyeblikket har jeg en Yamaha TZR125R som jeg farter rundt på :)

Når ble du Arsenal fan: Var vel rundt 10 år tenker jeg.

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Pappa er Tottenham fan :ph34r: Og han pratet en del om både Arsenal og Tottenham, dermed økte interessen for Arsenal.

Ditt beste Arsenal minne: Mitt beste minne er faktisk da Henry scora med hodet mot Manchester United, stillingen var 1-1, og det var vel 2-3 minutter på overtid. Den scoringa ga med en følelse som jeg ikke kan beskrive, og jeg kommer aldri til å glemme det.

Din favorittspiller: Jeg må si at Henry er min favorittspiller, men den spilleren som jeg liker best som spiller på laget nå er vel Van Persie.

Har du sett Arsenal spille "live": Har dessverre ikke det, men har en drøm om å se Arsenal - United og Arsenal - Tottenham

Endret av stizzen
Lenke til kommentar

Navn: Benjamin

Alder: 21

Jobb/skole: Studerer informatikk ved UIO. Er på mitt 3. år

Interesser: Fotball, gaming, se film, programmering

Når ble du Arsenal fan: Hmm husker ikke årstallet, men mange år siden. Første kamp jeg kan huske jeg har sett er Arsenal - Preston en kamp Arsenal vant 4-2. Tror det var i FA cupen.

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Usikker på dette punktet også. Det bare ble sånn. Høyst tilfeldig tror jeg

Ditt beste Arsenal minne: Kvalifiseringen til finalen i CL i 2006. Synd vi tapte.

Din favorittspiller: All time: Dennis Bergkamp. På laget nå: Rosicky

Har du sett Arsenal spille "live": Nei, desverre. Skulle egentlig se dem når de møtte Liverpool i ligaen for 3 år siden. Var tilfeldigvis i London, men fantes ikke billetter å oppdrive. Tror vi vant 3-0? husker ikke helt

Lenke til kommentar

Navn: Torstein (wow, bombe)

Jobb/skole: Går 2. året studiespesialiserende.

Interesser: Utenom fotball så er det musikk der jeg driver med klassisk.

Når ble du Arsenal fan: 2001

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Som sagt var det i 2001 og alle i klassen min holdt med Manchester United. Jeg hadde egentlig ikke gjort meg opp en mening om hvilket lag som var favorittlaget mitt, men et annet lag enn United skulle jeg hvertfall holde med. Jeg kan ikke gi en god forklaring på hvorfor jeg valgte akkurat Arsenal, men slik ble det bare.. :p

Ditt beste Arsenal minne: Det er mange, men kanskje FA cup finalen mot United i 2004/05 sesongen, viss vi ser bort fra The Invincibles som strekker seg over mange kamper ;)

Din favorittspiller: Thierry Henry.

Har du sett Arsenal spille "live": Har dessverre ikke det, men jeg håper på å få gjort det når anledningen byr seg.

Endret av Torstein!
Lenke til kommentar

Navn: Erlend

Alder: 19

Jobb/skole: Tar for tiden årskurs i informatikk på NTNU.

Når ble du Arsenal fan: Dette er nok litt diffust, men rundt 97 begynte jeg å fatte større interesse for fotball, og da spesielt Arsenal.

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Tror jeg kan takke et CM, fotballkort og at jeg fort mislikte Man Utd på grunn av en haug "fans" som virkelig ikke kunne noe om fotball. Slike klovner greide jeg ikke å identifisere meg med, og på tross av at min mor dyttet på meg filmer og bøker om Man Utd, greide mitt unge sinn å reddes. Skal sies at min mor mente det beste, og det skyldes nok tilgjengeligheten.

Ditt beste Arsenal minne: Delt mellom en rekke hendelser. Første gang jeg befant meg utenfor stadion et par timer før kampstart var rimelig magisk. Seieren i PL i 03/04, og semifinaler i CL mot Villareal kommer også høyt opp, i tillegg til oppgjør mot Man Utd og Tottenham som har gått vår vei.

Din favorittspiller: De aller fleste som ikler seg drakta. Spesielle som utmerker seg er Bergkamp, Overmars, Ljungberg, Adams, Henry, Vieira, Fabregas og Pirés.

Har du sett Arsenal spille "live": To ganger, og den neste er i planleggingsfasen. Første gang var konfirmasjonsgave fra mine foreldre, hvor jeg og min far dro på fellestur med Arsenal Norway for å se Arsenal - Tottenham på Highbury i 05/06-sesongen. Forøvrig nest siste kamp på Highbury noensinne. Andre gang var i fjor vinter sammen med et par kamerater, hvor Emirates for første gang skulle iakttas. Roma var motstander, og som de fleste husker endte det 1-0 til Arsenal etter at van Persie scoret på straffe.

Endret av Atald
Lenke til kommentar

Navn: Roman

Alder: 1990 (19 år)

Jobb/skole: Friår

Interesser: Fotball, gaming, fylla, reise, foto

Når ble du Arsenal fan: Var faktisk ikke særlig fotballgal før VM 2006, så 2006-07 sesongen var min første som Arsenalsupporter.

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Fulgte som sagt ikke noe særlig med på fotball før VM 2006, selv om jeg alltid har likt det og hadde selv spilt på lag. Men så ble jeg klistra foran skjermen og så hele mesterskapet. En dag leste jeg at Arsenal hadde sikra seg Rosicky, og ble meget oppstilt av dette. Jeg begynte å surfe fotballnyheter mer og mer, og til slutt fant jeg ut hvordan streaming fungerte. Hele den sesongen så jeg Arsenal via internett, før vi fikk Canal+ i huset neste sesong.

Ditt beste Arsenal minne: Se Cesc løpe gjennom hele Spuds-laget og score rett foran svingen min på Ashburton. :-)

Din favorittspiller: Gjennom tidene: Tony Adams. Nåværende: Clichy.

Har du sett Arsenal spille "live": Var og så Arsenal for første gang i oktober, 3-0 kampen mot Spurs. Fantastisk opplevelse. :)

Lenke til kommentar

Navn: Jens

Alder: 18

Jobb/skole: 3. året idrettsfag

Interesser: Fotball, musikk, gaming, fylla, poker, film

Når ble du Arsenal fan: Usikker. Jeg begynte ihvertfall først å sette meg ordentlig inn i klubben og se alle kampene i 02/03-sesongen.

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Har alltid vært lidenskapelig opptatt av fotball, men hvordan det ble akkurat Arsenal er jeg usikker på. Likte ihvertfall godt Dennis Bergkamp og hans perlemål.

Ditt beste Arsenal minne: Thierry Henry header inn 2-1 på overtid mot United på Emirates. Så kampen med Utd-fans og følelsene som kom var ubeskrivelig deilige. Kan også nevne når RvN satte straffa i tverrliggeren mot oss. Var veldig langt nede når straffen ble dømt og trodde streaken var over. Store jubelscener når han bommer.

Din favorittspiller: All time: Tony Adams og Dennis Bergkamp. Av dagens spillere Robin van Persie.

Har du sett Arsenal spille "live":Nei, min store skamplett. Skal komme meg over iløpet av denne sesongen garantert.

Endret av Hegland
Lenke til kommentar

Navn: Kristoffer

Jobb/skole: VG3

Interesser: Arsenal, Fotball, venner, gaming, festing etc.

Når ble du Arsenal fan: Er ikke helt sikker, men det var rundt årtusenskiftet. Var 9-10 år gammel. Jeg fulgte ikke Arsenal tett såpass tidlig, men så de fleste kampene fra 03/04-sesongen.

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Ble egentlig fan siden bestekompisen min også var Arsenalfan, og han hadde en lidenskapelig far som også var Arsenalsupporter.

Ditt beste Arsenal minne: Hmm... Usikker siden det er så mange. Men tror jeg faller på bortekampen mot Bolton i 07/08-sesongen. Husker jeg nesten gråt av glede etter kampen. Ellers vil jeg si 03/04-sesongen var helt fantastisk.

Din favorittspiller: Bergkamp. Mannen var magisk.

Har du sett Arsenal spille "live": Har sett Arsenal én gang, det var på Highbury mot Leicester i 2004. Var fantastisk å se gutta løfte trofeet, og det er et minne jeg aldri vil glemme. Var sammen med bestekompisen min og fattern hans. Sykt.

Har aldri sett Arsenal spille på Emirates, men var på Emirates i sommer på omvisningstur, og jeg håper jeg snart kan få sett en kamp der nede.

Lenke til kommentar

Navn: Bjørnar

Alder: 16 år

Jobb/skole: Flipper burgere og går første året med studiespesialiserende på Hornnes VGS.

Interesser: Musikk (Opeth og Kaizers Orchestra nå for tiden), film og fotball.

Når ble du Arsenal fan: Har "alltid" vært gooner, men jeg ble ikke skikkelig interessert før 04/05-sesongen.

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Pappa var gooner når han var liten, så jeg bestemte meg bare for at jeg også skulle bli det.

Ditt beste Arsenal minne: FA-cupgullet i 04/05 er det første ordentlige minnet mitt. Husker at jeg var i himmelen da Vieira satt inn den siste straffen. Etter det følger Walcotts umenneskelige løp mot Liverpool og Arshavins fire mål mot samme klubb.

Har du sett Arsenal spille "live": Nei, men pappa har lovet meg en tur til Emirates når jeg fyller 18.

Din favorittspiller: Thierry Henry. Ingen over, ingen under.

:dontgetit:

Lenke til kommentar

Navn: Eirik

Alder: 20

Jobb/skole: Studerer økonomi ved UiA samtidig som jeg er regnskapsfører.

Når ble du Arsenal fan: Tipper det er 10-12 år siden.

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Så en kamp på TV hvor det var Arsenal mot ett eller annet lag. Seaman snappet ballen rett foran motspillerens spiss hvorpå David pekte tunge (sies det slik? rekte tunge kanskje) til spissen. Dette synes jeg var så morro at jeg begynte å heie på dem.

Ditt beste Arsenal minne: The Invincibles.

Din favorittspiller: Bergkamp. Nåværende: Vela.

Har du sett Arsenal spille "live": Nei. :(

Din favorittspiller: Thierry Henry. Ingen over, ingen ved siden.

Fixed.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Navn: André

Alder: 19

Jobb/skole: 3på/påbygg

Interesser: Fotball, film, data, moto gp og trening.

Når ble du Arsenal fan: Har vært det litt et par år men begynte ikke for fult før 2008 sesongen. Var først da jeg begynte å følge med på fotball for fullt ;)

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Venner som påvirka meg :p

Ditt beste Arsenal minne: Har ikke noen særlige, men arshavin mot liverpool var nice ;)

Din favorittspiller: Van Persie

Har du sett Arsenal spille "live": Nei, men tror jeg får med meg et par venner og reiser over til neste sesong, må spare penger først.

Lenke til kommentar
Navn: André

Hei André :>

Navn: Thomas

Jobb/skole: 3på/påbygg

Interesser: Fotball, data, tricking, bil og MC, airsoft and so on.

Når ble du Arsenal fan: Det er vell en 12-13 år siden nå tenker eg.

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Var egentlig ManUtd fan pga påvikrning av en kamerat og pga Solskjær. En dag eg gikk i barnehagen var alle vennene mine skifta lag til Arsenal og eg ble tvingt til det samme. Angerer ikkje et sekund ;)

Ditt beste Arsenal minne: vanskelig. Husker veldig godt Arsenal - United da Van Nistelrooy bommet på straffe på overtid og Martin Keown hoppet opp i tryne på han og skreik som en annen idiot. Gode gamle rivaliseringen. Også 4-4 kampen mot Liverpool var legendarisk!

Din favorittspiller: All time: DENNIS BERGKAMP <3 Nå: Arshavin.

Har du sett Arsenal spille "live": Har desverre ikke det. Skulle til Trondheim når de spilte der, men fikk ikke tak i billetter. Satser på det blir en tur når eg har begynt i arbeid til neste sesong.

Lenke til kommentar

Navn: Andreas

Alder: 22

Jobb/skole: HIB Data

Interesser: Data, fotball, trening, film, ++

Når ble du Arsenal fan: engang i barneskolen

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Fordi jeg likte laget, fargen og det var omtrent ingen andre som heiet på de

Ditt beste Arsenal minne: Ikke lett den her, har mange gode minner fra enkelt prestasjoner til Bergkamp og Henry.

Din favorittspiller: Tony Adams og Bergkamp, nå: Fabregas

Har du sett Arsenal spille "live": Not yet, men forhåpentligvis innen et år eller 2.

Lenke til kommentar
Navn: Torstein (wow, bombe)

Jobb/skole: Går 2. året studiespesialiserende.

Interesser: Utenom fotball så er det musikk der jeg driver med klassisk.

Når ble du Arsenal fan: 2001

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Som sagt var det i 2001 og alle i klassen min holdt med Manchester United. Jeg hadde egentlig ikke gjort meg opp en mening om hvilket lag som var favorittlaget mitt, men et annet lag enn United skulle jeg hvertfall holde med. Jeg kan ikke gi en god forklaring på hvorfor jeg valgte akkurat Arsenal, men slik ble det bare.. :p

Ditt beste Arsenal minne: Det er mange, men kanskje FA cup finalen mot United i 2004/05 sesongen, viss vi ser bort fra The Invincibles som strekker seg over mange kamper ;)

Din favorittspiller: Thierry Henry.

Har du sett Arsenal spille "live": Har dessverre ikke det, men jeg håper på å få gjort det når anledningen byr seg.

Ja fiksa det nå :p

Lenke til kommentar

Navn: Anonym!

Alder: 22

Jobb/skole: UiB, infovit

Interesser: Fotball, slakkline, telemark, (sport generelt), data, film, musikk... det vanlige ^^

Når ble du Arsenal fan: 1995

Hvordan/hvorfor ble du Arsenal fan: Hørte storebroren min ligge på rommet sitt å grine etter at Nayim avgjorde Cupvinnercupen for Zaragoza mot Arsenal.

Ditt beste Arsenal minne: For mange til å velge kun eitt. Platt heime mot ManUtd i 97, Chelsea i FA-Cupen 2002, heile 2003/04, Bergkamp heime mot West Brom i 2006, Lehmann borte mot Villareal i 2006, Wigan-kampen 2006Henry heime mot ManUtd i 2007, Bolton borte i 07/08, Fabregas borte mot Milan i CL i 2008, Fabregas heime mot Tottenham denne sesongen.

Din favorittspiller: Vieira/Bergkamp/Henry/Adams/Petit. Noværande: Fabregas.

Har du sett Arsenal spille "live":Fem gongar hittil, og den sjette kjem mot Hull 19.des ^^

2-1 mot Bolton i 2002

0-1 mot West Ham i 2007

1-1 mot Middlesborough i 2008

2-0 mot Olympiakos 2009

3-0 mot Totthenham 2009

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...