xArtimis Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har sett på noen av tilbudene på www.play.com og derfor tenkte jeg å kjøpe meg noen spill derfra. Jeg har lest at de sender til Norge, og at det er gratis frakt. Men det er noen ting jeg lurer på. Vil jeg ha problemer vis jeg oppgir meg selv, med mitt bankkort (har kortnummer) og fødselsdato (er under 18år)? Og noe anngående betalingsmåten. Må man ha Verified by Visa for å kjøpe? Kan man betale med Pay Pal eller noe slikt? Takk på forhånd Lenke til kommentar
BooBass Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Er under atten og spiller ting på play uten problemer. Tror jeg oppga den riktige fødselsdatoen. Prøv da vel ! edit: Har sånn visa electron fra Nordea hvis det hjelper. Endret 28. november 2009 av BooBass Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Man må vel bruke et vanlig bankkort, dvs f.eks Visa eller Mastercard, og da må man vel være 18 tror jeg? Uansett, man kan ikke bruke Paypal, man bare legger inn bestilling, men man bruker ikke "verified by Visa", hvis det er sånn verifisering med brikke du mener. Lenke til kommentar
xArtimis Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Jeg har bankkort fra Nordea, som har kortnummer. Jeg kan prøve å oppgi vanlig fødselsnummer og kortnummer Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hvordan gikk det? Lurer litt på dette selv. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det skal i teorien fungere helt fint det, så lenge dere har kortnummere. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Er under 18 år, og har ganske lyst til å handle der. Har tenkt til å kjøpe Skyrim, men har en 18 årsgrense Kan fint kjøpe spillet i en lokal spillforhandler, men koster dobbelt så dyrt. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Er under 18 år, og har ganske lyst til å handle der. Har tenkt til å kjøpe Skyrim, men har en 18 årsgrense Kan fint kjøpe spillet i en lokal spillforhandler, men koster dobbelt så dyrt. Er kjipt å måtte vente +/- 2 uker på Skyrim da Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er under 18 år, og har ganske lyst til å handle der. Har tenkt til å kjøpe Skyrim, men har en 18 årsgrense Kan fint kjøpe spillet i en lokal spillforhandler, men koster dobbelt så dyrt. Er kjipt å måtte vente +/- 2 uker på Skyrim da Woow, er det fordi du fyller snart 18 pluss at du handler på nett? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hæ? Nei Jeg mener at Play har ca. 2 ukers leveringstid Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ikke bare har de 2 ukers leveringstid, men helt nye spill som Skyrim vil "koste deg dyrere" enn i Norge. Akkurat derfor skal ikke folk under 18 handle der. Tenk på deg selv som heldig som har spart 200 kr avgifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå