Läkerol Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei! Jeg skal ta lett mc lappen, så lurer jeg på om det er mulig og få lappen på bursdagen min? Har bursdag på sommeren så oppkjøringer og alt har startet. Også hvis det er sånn at jeg ikke får tatt den på bursdagen min, hva gjenstår og gjøre etter jeg har fylt 16? Takker for svar! Og svar på det jeg har spurt om, ikke noe annet Lenke til kommentar
Emberley Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, det er mulig å få den på bursdagen din, bare vær tidlig ute med å bestille kjøretimer, og mas på kjørelæreren din. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Selve oppkjøringen er det aller siste du gjør! Hvis du er ute i god tid, og ordner alt annet først. Så kan du kanskje få trafikkskolen til å ordne deg oppkjøring på brusdagen din Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Okei. Men så jeg kan gjøre absolutt ALT unntatt oppkjøringen før jeg blir 16 ( og etter 15 )?? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, alt må annet enn oppkjøringen må være gjort foør du kan kjøre opp! Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Ja, alt må annet enn oppkjøringen må være gjort foør du kan kjøre opp! Var vell ikke det jeg spurte om. Men var sikkert litt vanskelig og skjønne hva jeg mente, så annen vri på spørsmålet; Er det noen ting annet en oppkjøring man trenger og være 16 for å utføre? Endret 28. november 2009 av mwftw Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nei, alt annet må man så vidt jeg vet å være 15 for å kunne gjøre, så det er ikke noe problem Lenke til kommentar
Läkerol Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Nei, alt annet må man så vidt jeg vet å være 15 for å kunne gjøre, så det er ikke noe problem Okei Takk for hjelpen Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Som ølboksen sier, det eneste du trenger å være 16år for er oppkjøringen. Alt annet kan du gjøre før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå