Skog Skrike Blod Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 F/4 1/800 ISO-200 70 mm Lenke til kommentar
bechen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei! Først og fremst vil jeg si jeg ikke har så mye peiling på komposisjon og sånn, men jeg sier hva jeg liker og ikke liker med bilde:) Jeg likte veldig godt fargene, de var veldig behaglige og jeg likte at det var mer lys lengere ut fra bilde:) det skaper, mener jeg en fin dybde i bilde:) Det som jeg savner i dette bilde, og det er desverre et ganske stort savn, er et sted å feste øynene mine på... jeg ser at det er fokus på gresset sånn midt på bilde, men jeg ville likt å hvile øynene mine på noe, og mine øyne liker ikke å se rett på bilde... Du burde kanskje hatt fokusen høyere opp i bilde (?) Det er der mine øyne blir dratt mot, der det er lyst. Kanskje du ikke skulle hatt så lav blender? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fine farger, morsom effekt i vanndråpene, ikke dumt tenkt med "rennen" innover i bildet, men jeg har også problemer med å feste blikket på noe. Det har nok en del med mangel på kontrast mellom rennen og omgivelsene. Et mer eller mindre konkret forslag er mindre forgrunn og lavere dybdeskarphet, samt å utnytte stråene til noe. Silhuetter mot en fargerik bakgrunn blir fort nydelig abstrakt, og den i utgangspunktet rotete bakgrunnen kan bare hjelpe på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå