sigzz Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei! Jeg skal skaffe meg ny bærbar pc og har funnet to modeller med spesifikasjoner jeg liker. De er ganske lik på pris og har omtrent samme ytelse (Multicom sin kan du tilpasse selv etter behov). Jeg spør da om noen har meninger angående disse to modellene, eller har noen andre bærbare i tankene som du synes er bedre/rimeligere. Alle svar settes pris på. Mvh. Sigve Lenke til kommentar
Lange Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Har sett på de jeg også. Velger KHLB2 P8700 prosessorm, litt mer plass og uten operativsystem (skal fortsette å bruke XP pro.) Pris: 7 659,- Så hvis ikke Windows 7 er en nødvendighet for deg er KHLB2 lett det bedre valget. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Utrolig at de setter opp prisen på P8700 prosessoren litt og litt annen hver dag. Første gang jeg så på den for et par uker siden måtte du bare legge til 500 kr for den, men nå koster den 950... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå