Kizzax95 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei. På lydkortet på pcen min har jeg 6 utganger. Og i den ene (orange) står det at jeg skal koble til subben. Så jeg har koblet forsterkeren til den orange utgangen, åså har jeg kobla subben alene til forsterkeren. Det funker helt fint når jeg tester det på lydinstillinger, men det funker ikke når jeg hører på musikk, hvorfor ikke ? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hva bruker du til å spille av musikk? Kan det være du må endre på output innstillinger i avspillingsprogrammet? Edit: Nei nå tenker jeg kanskje feil, for du har lyd? Det er bare subben som du ikke får liv i? Endret 28. november 2009 av kakesjef Lenke til kommentar
Kizzax95 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Har prøvd vlc og wmp.. et program du anbefaler? Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 jeg tenker kanskje feil. For du har lyd? Det er bare subben som du ikke får liv i? Lenke til kommentar
Kizzax95 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Det kommer lyd fra subben når jeg går inn i konfigurasjon av høyttalere og tester. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Men har du lyd i de andre høytalerne når du spiller musikk, eller har du ikke lyd i det hele tatt? Jeg regner med du har noen andre høytalere i tillegg til subben? Lenke til kommentar
Kizzax95 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 har andre høyttalere ja, disse funker Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Subben har ikke innebygget forsterker? Du kan altså ikke koble den rett i lydkortet? Du har ikke testet å kjøre alle lydkildene gjennom forsterkeren? Lenke til kommentar
Kizzax95 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 subben har ikke innebygget forsterker. Funker fint når jeg kjører alt gjennom forsterkeren, men vil helst ha subben på en egen forsterker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå