Gå til innhold

Spillertråd - Robin van Persie

Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

The Daily Express says that Van Persie, who started training again with Dutch amateur side AFC Amsterdam last month, has 'shocked players and officials with his fitness, which he maintained in the gym and pool, and is desperate to give his club a title boost.'
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
"He is in the squad for tomorrow's game," revealed Arsène Wenger at his pre-match press conference.

"It's a bit premature maybe [for Van Persie to start the game] so I will see but he is in the squad. I haven't picked the team yet.

"When I pick a player it means he is fit and sharp and has worked very hard. Of course he lacks match-practice but physically he is ready, he is fit."

Strålende nyheter!

Lenke til kommentar

Van Persie vs tottenham

Får ikke til å vise videoen her, så klikk HER

Så utrolig deilig å se han spille igjen, har savnet han stort.

Forandra hele kampen når han kom innpå, spilte utrolig bra igår. Sykt med tanke på at han har vært skadet i 5 måneder.

Endret av andre3028
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Van Persie er blant mine favorittspillere. Jeg har gledet meg i flere måneder til å se ham tilbake i toppform, og jeg orker ikke å se ham tilbringe enda flere måneder på sidelinjen. Kanskje dette stemmer, men jeg nekter likevel å tro på det før jeg ser noe offisielt.

Lenke til kommentar

Det virker som om de har basert storyen på at han forlot/avbrøt treningen med en ispose på ankelen. Det ser ikke ut til at det er noen offisiell uttalelse om at han er skadet. Jeg tror som deg at det ikke er veldig alvorlig. Vi får håpe på det beste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...