invalid_user Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Respekterer meningen din, ville bare vite hvorfor. Men Oleg var vel aldri fast? Han er ukrainer btw. ^^ Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Hadde plassen i en kort periode, spes CL-spillet hvor der han eide nesten alle Veit at han er ukrainer. Jeg forbinder ham med den transsibirske jernbanen, derfor. Endret 10. desember 2009 av Fox Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 1. Lee Dixon 2. Pat Rice 3. Bacary Sagna Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 1. Dixon 2. Lauren 3. Eboue Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 1. Lauren 2. Sagna 3. Eboue =) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) At ikke David O'Leary er bankers vitner om lite historisk perspektiv. Fyren har tross alt spilt flest kamper av alle for Arsenal. Sabla god var han også. Men, deres lag og deres kåring Lauren og Sagna velges foran Pat Rice og Lee Dixon av enkelte faktisk. Gotta love it Endret 10. desember 2009 av Plagueis Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Det er fordi jeg ikke har opplevd Pat Rice og Lee Dixon. Jeg kan ikke basere stemmene mine på det jeg har hørt. Det blir som å elske en film du ikke har sett, fordi "alle andre" sier den er bra. Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 At ikke David O'Leary er bankers vitner om lite historisk perspektiv. Fyren har tross alt spilt flest kamper av alle for Arsenal. Sabla god var han også. Men, deres lag og deres kåring Lauren og Sagna velges foran Pat Rice og Lee Dixon av enkelte faktisk. Gotta love it Du har et poeng, har kun vurdert dem som spilte i PL. Ikke før det. Do'h me. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Se gamle kamper. 70 og 80tallet feks er simpelt å få tak i. Selv jeg har sett masse av Arsenal på den tida. Flere fine spillere rundt disse tider. Stapleton (også United btw), Merson, Brady, Wright, O'leary, Thomas, Jennings og Charlie George. Sistnevnte er imo en av få Arsenal spillere jeg har likt. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Det frister ikke noe særlig å sette på gamle kamper fra 70/80-tallet. Jeg må uansett se en del kamper, om jeg skal kunne bedømme hvem som har vært Arsenals tre beste i hver posisjon gjennom tidene. Da blir det lettere å rangere de spillerne jeg har fulgt jevnt og trutt over tid. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 1.Dixon 2.Rice 3.Lauren Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Er den tolvte nå. På tide med ny posisjon. ^^ Tok og talte stemmene og det ble: Lee Dixon: 28 Lauren 21 Pat Rice 12 Bacary Sagna 12 Emmanuel Eboué 3 Oleg Luzhny 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Da ble det den komplette Famous Four da. Gøy det, selv om jeg helst ville sett O'Leary på laget over Bould. Uansett, et knallsterkt forsvar. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det frister ikke noe særlig å sette på gamle kamper fra 70/80-tallet. Jeg må uansett se en del kamper, om jeg skal kunne bedømme hvem som har vært Arsenals tre beste i hver posisjon gjennom tidene. Da blir det lettere å rangere de spillerne jeg har fulgt jevnt og trutt over tid. Du tuller med meg? Det frister deg ikke å se laget ditt fra 70 og 80-tallet? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Da ble det den komplette Famous Four da. Gøy det, selv om jeg helst ville sett O'Leary på laget over Bould. Uansett, et knallsterkt forsvar. Indeed. Også litt notable at alle 5 bak der er engelske. ^^ Game: Kan du dele med oss hvor man kan få tak i kamper fra 70- og 80-tallet? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Såg mange kamper med Arsenal fra 70- og 80-tallet for noen år siden på Viasat Sport da de viste alle "Match of the Day" som hadde vert. Utrolig interessant. Charlie George var jo en gud. Herregud for en spiller! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Det frister ikke noe særlig å sette på gamle kamper fra 70/80-tallet. Jeg må uansett se en del kamper, om jeg skal kunne bedømme hvem som har vært Arsenals tre beste i hver posisjon gjennom tidene. Da blir det lettere å rangere de spillerne jeg har fulgt jevnt og trutt over tid. Du tuller med meg? Det frister deg ikke å se laget ditt fra 70 og 80-tallet? Et par kamper hadde vært morsomt, men jeg tror ikke det ville danne et godt nok grunnlag til å kunne rangere spillerne over de jeg har fulgt over tid. Da må jeg se et titalls kamper, og det har jeg dessverre ikke tid til i disse travle tentamenstider. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 1. Cliff Bastin 2. Overmars 3. Pires Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 12. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2009 Førstepost oppdatert! Takk for hjelpen, iRoman. Da var det tid for venstreving! Robert Pires Andrei Arshavin Samir Nasri Litt lite grunnlag på Andrei og Samir, men de har imponert meg noe vanvittig den lille tiden de har spilt. Robert Pires er bankers. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 1. Cliff Bastin 2. Bobby Pirés 3. George Armstrong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå