Gå til innhold

Arsenal: Tidenes førsteellever - Kåret av Diskusjon.no

Xanman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At ikke David O'Leary er bankers vitner om lite historisk perspektiv. Fyren har tross alt spilt flest kamper av alle for Arsenal. Sabla god var han også. Men, deres lag og deres kåring :)

Lauren og Sagna velges foran Pat Rice og Lee Dixon av enkelte faktisk. Gotta love it

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
At ikke David O'Leary er bankers vitner om lite historisk perspektiv. Fyren har tross alt spilt flest kamper av alle for Arsenal. Sabla god var han også. Men, deres lag og deres kåring :)

Lauren og Sagna velges foran Pat Rice og Lee Dixon av enkelte faktisk. Gotta love it

Du har et poeng, har kun vurdert dem som spilte i PL. Ikke før det. Do'h me.

Lenke til kommentar

Se gamle kamper. 70 og 80tallet feks er simpelt å få tak i. Selv jeg har sett masse av Arsenal på den tida.

Flere fine spillere rundt disse tider. Stapleton (også United btw), Merson, Brady, Wright, O'leary, Thomas, Jennings og Charlie George. Sistnevnte er imo en av få Arsenal spillere jeg har likt.

Lenke til kommentar

Det frister ikke noe særlig å sette på gamle kamper fra 70/80-tallet. Jeg må uansett se en del kamper, om jeg skal kunne bedømme hvem som har vært Arsenals tre beste i hver posisjon gjennom tidene. Da blir det lettere å rangere de spillerne jeg har fulgt jevnt og trutt over tid.

Lenke til kommentar
Det frister ikke noe særlig å sette på gamle kamper fra 70/80-tallet. Jeg må uansett se en del kamper, om jeg skal kunne bedømme hvem som har vært Arsenals tre beste i hver posisjon gjennom tidene. Da blir det lettere å rangere de spillerne jeg har fulgt jevnt og trutt over tid.

Du tuller med meg? Det frister deg ikke å se laget ditt fra 70 og 80-tallet?

Lenke til kommentar

Du tuller med meg? Det frister deg ikke å se laget ditt fra 70 og 80-tallet?

Et par kamper hadde vært morsomt, men jeg tror ikke det ville danne et godt nok grunnlag til å kunne rangere spillerne over de jeg har fulgt over tid. Da må jeg se et titalls kamper, og det har jeg dessverre ikke tid til i disse travle tentamenstider.

Lenke til kommentar

Førstepost oppdatert! Takk for hjelpen, iRoman.

Da var det tid for venstreving!

1. Robert Pires
  2. Andrei Arshavin
  3. Samir Nasri

Litt lite grunnlag på Andrei og Samir, men de har imponert meg noe vanvittig den lille tiden de har spilt. Robert Pires er bankers.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...