Prinz Poldi Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Er dere seriøse? Skal vi ha rotta Cole på dette laget? 1. Nigel Winterburn 2. Kenny Sansom 3. Gael Clichy Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 1. Winterburn 2. Clichy 3. Sylvinho (siden Cole er forbudt ) Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg må sette opp Cole på tross av at han er klovn av dimensjoner. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 1. Nigel Winterburn 2. Gael Clichy 2. Ashley Cole Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 1. Winterburn2. Clichy 3. Sylvinho (siden Cole er forbudt ) Enig med Benbjo igjen. ^^ Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Tror du må lage en egen liste, TomW. Sist du var enig med Benbjo ble ikke stemmen din registrert. (Manninger fikk bare 1 poeng.) Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 1. Winterburn 2. Clichy 3. Sylvinho Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 1. Winterburn 2. Clichy 3. A. Hole. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Enig med Benbjo igjen. ^^ iRoman har rett. Det er bedre om du bare kopierer listen hans, sånn at jeg ser at du har stemt Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 1. Winterburn 2. Clichy 3. Sylvinho Slik. ^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 1.Winterburn 2.Cole 3.Clichy Hater Cashley cole, men han er desverrre en av de beste backene Arsenal har hatt. Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Altså, dette er TIDENES LAG, kåret av Arsenal-fansen selv. Du kan ikke se blindt på kvalitet. Du må se på hva spilleren har gjort for Arsenal. Cashley Cole er en av de største svikerne noensinne, og bør ikke være i nærheten av en sånn liste. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Helt enig. En spiller på tidenes lag må være legende både på og utenfor banen. Cole var, og er, en fantastisk venstreback, men som Hegland sier burde han ikke være i nærheten av å være på et slikt lag. For min del har han slettet alt han har gjort for klubben da han sviktet oss. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg ville egentlig ikke ha han med. men han og Clichy er egentlig de to eneste virkelig gode venstrebackene jeg har opplevd i min tid som gooner, og jeg kan ikke la både andre- og tredjeplassen stå åpen. Kanskje jeg må rydde plass til Cygan? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Zinedine Cygan er definitivt en større legende enn Cashley. "Because we all need a hero" Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Vet du hva, Cashley er såpass usmakelig at han fortjener å få plassen sin stjelt av Cygan! Jeg endrer på listen min. Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 1. Ashley Cole 2. Gael Clichy 3. ----------- Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 1. Winterburn 2. Cole 3. Clichy Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Ja, jeg endrer listen min også... Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 På tide å ta neste avstemning? Dersom mine kalkulasjoner stemmer, så vant Nigel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå