GrandMa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Tror faktisk jeg har spilt mot han noen ganger, i motsatt mål. Spilte på Otra IL i mine yngre dager. Ble spådd en lysende karriere av treneren min, men det ble visst ikke noe Otra? Haha. De er i den divisjonen jeg spiller. ^^ Senior-laget da selvfølgelig. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 * Seaman * Lehmann * Manninger (!) Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Tror faktisk jeg har spilt mot han noen ganger, i motsatt mål. Spilte på Otra IL i mine yngre dager. Ble spådd en lysende karriere av treneren min, men det ble visst ikke noe Otra? Haha. De er i den divisjonen jeg spiller. ^^ Senior-laget da selvfølgelig. Hehe, kult! Da spiller du bortekampene mot dem veldig nærme mitt hus. Er du en av dem som kaller Otra et bondelag, og kaller banen vår for en bondegård? Husker at det var en del av byklysene som kom med slike kommentarer Spesielt Gimletroll (latterlig navn, forresten). Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 * Seaman* Lehmann * Manninger (!) QFT. For meg blir det litt feil å setje opp keeperar som var før mi tid. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg satt opp Jennings basert på klipp og det jeg har hørt av eldre fans. Jeg greide rett og slett ikke å utelate han. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 (endret) Hehe, kult! Da spiller du bortekampene mot dem veldig nærme mitt hus. Er du en av dem som kaller Otra et bondelag, og kaller banen vår for en bondegård? Husker at det var en del av byklysene som kom med slike kommentarer Spesielt Gimletroll (latterlig navn, forresten). De er et bondelag og det er en bondegård. Husker jeg spilte der opp i sommer på en dag det regnet. Med faen så langt gress og tidenes mest ujevne bane ble det en interessant opplevelse. Jeg er en byklyse (egentlig ikke så klysete). Jeg bor på det området hvor Gimletroll holder til. Navnet har nok noe å gjøre med at de kommer fra Gimlekollen. Selv spiller jeg på Kristiansand FK (kreativt navn). Var forresten bilder av meg på nettsidene til Otra fra en kamp vi spilte sist sesong, men kunne ikke finne de. Endret 30. november 2009 av GrandMa Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Please, msn finnes.. Lenke til kommentar
peryy Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 1. Seaman 2. Jennings 3. Lehmann Synes det blir feil å utelukke eldre spillere da vi trossalt skal kåre tidenes førsteellever. Flertallet av forumet her er ganske unge meg selv inkludert. Er kanskje rart å stemme på spillere som vi ikke har noe særlig forhold med, men jeg bruker hvertfall eldre supportere, status gamle spillere har i klubben etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 1. Lehmann 2. Seaman 3. Jennings Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Det er vel bare å gå videre for dere? Seaman kommer til å vinne soleklart. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Syntes folket jeg skal korte ned fristen til tre dager per kåring? Endret 1. desember 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
987987987 Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Jepp, tror 3 dager holder i massevis. De fleste er jo innom hvertfall en gang på tre dager, og da får alle være med i avstemningen Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 1. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2009 Ok. Frist kortet ned. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 På tide å ta neste avstemning. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2009 Jepp! Beklager, jeg glemte det helt bort. Har jobbet med matte i hele dag, og er fortsatt ikke klar for prøven, så jeg må dessverre vente til i morgen før jeg har tid til å regne sammen alle poengsummene og så videre. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Da var poengene lagt sammen! Beklager forsinkelsen. På tide å kåre tidenes venstreback! Gaël Clichy Pascal Cygan Endret 5. desember 2009 av GoreGalore Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 1. Nigel Winterburn 2. Kenny Sansom 3. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) 1. Nigel Winterburn 2. Gael Clichy 3. Pascal Cygan Endret 6. desember 2009 av Torstein! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) 1. Ashley Cole 2. Gaël Clichy (det han viste for et par år siden) 3. Nigel Winterburn (skulle gjerne satt Sylvinho der) Hvorfor venstreback før høyreback? Endret 4. desember 2009 av Atald Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå