Gå til innhold

mistet lappen trenger juridisk hjelp..

Land_crusier

Anbefalte innlegg

Kjip situasjon, hater folk som ligger å daffer i venstre kjørefelt selv, man skal jo egentlig legge seg inn så fort man ser at det kommer en bil i større hastighet bak. Pleier å blunke litt eller legge meg oppi hekken selv også for da tar de somregel hintet, har heldigvis aldri blitt stoppet for det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjip situasjon, hater folk som ligger å daffer i venstre kjørefelt selv, man skal jo egentlig legge seg inn så fort man ser at det kommer en bil i større hastighet bak. Pleier å blunke litt eller legge meg oppi hekken selv også for da tar de somregel hintet, har heldigvis aldri blitt stoppet for det.

Ved tett trafikk ligger jeg ofte i venstre felt selv, fordi jeg holder litt høyere fart enn gjennomsnittet (ca 10 over med GPS, avhengig av forhold). Syns da det er greit at folk som kommer fortere bak blinker litt med lyshornet for å gi klar beskjed om at de har tenkt å kjøre fortere. Dette er ihvertfall bedre enn de som gir bånn gass, og bråbremser få meter før de tar hengerfestet mitt. Noen ganger gir jeg på litt for å f.eks komme forbi 2 trailere som kjører tett, før jeg legger meg ut.

Det kjedeligste er folk som legger seg ganske tett bak, og som ikke kjører forbi når jeg legger meg inn i høyre igjen. Da må jeg mest sannsynlig bremse for trafikk jeg tar igjen i høyrefelt, fordi bilen som ikke kjører forbi legger seg akkurat nærme nok til at jeg ikke vil legge meg ut i venstre (foran han igjen).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...