Gå til innhold

Tine juleyoghurt, noen erfaringer?


chokke

Anbefalte innlegg

Jeg var innom en butikk her om dagen, og så at Tine har kommet med en ny yoghurt, med julesmak.

De smakene jeg husker er Rom & Rosin, Ingefær og gløgg, og en til som jeg ikke husker. Jeg lurer på om dette er en ordentelig satsing fra Tine, eller om det er en eller annen syk spøk intern i tine når det gjelder hvor 'dumme' forbrukerne er.

Noen som har smakt de? Smaker de like høgg som det ser ut? Og hvor kan en finne de i Oslo, annet enn Bunnpris på Blindern?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg var innom en butikk her om dagen, og så at Tine har kommet med en ny yoghurt, med julesmak.

De smakene jeg husker er Rom & Rosin, Ingefær og gløgg, og en til som jeg ikke husker. Jeg lurer på om dette er en ordentelig satsing fra Tine, eller om det er en eller annen syk spøk intern i tine når det gjelder hvor 'dumme' forbrukerne er.

Noen som har smakt de? Smaker de like høgg som det ser ut? Og hvor kan en finne de i Oslo, annet enn Bunnpris på Blindern?

 

Hva, er det å spise den gamle kirsebæryoghurten fra 80-tallet forbeholdt den intellektuelle eliten?

 

Tine har årstid-yoghurter med smaker man forbinder med vår, sommer, høst og vinter. Den siste er fiken. Rom og rosin er den beste av dem. Klassisk kombinasjon.

Lenke til kommentar

Okei, da har jeg prøvd de delikatessene.

Det var en meget spesiell opplevelse..

Gløgg var overraskende god, en god andreplass vil jeg si er fiken og på tredje ingefær. Alle disse var spiselige og mulig og få ned en hel boks.

På en god siste ligger rom & rosin, det var grusomt, absolutt forferdelig og jeg ønsker ingen å utsette seg for den fæle smaken. Brrrrr...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...