Gjest medlem-160666 Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Heisann, jeg har veldig lyst til å danne en norsk klan så jeg tenkte jeg kunne prøve å samle sammen en gjeng med hyggelige mennesker som har lyst til å spille for fun sammen litt seriøst av og til Og få til noen seriøse matcher innimellom. Webside kan jeg sikkert fikse vist vi får dette til osv... Jeg tenker ikke å ha noen rekrutterings krav men vær helst over level 30. Siden alle som er over 30 har spilt de fleste Modene: TDM, Hardcore, S D osv.... Og dem kan banene, gjemmesteder vet ossen man styrer kontrollene osv xD Så ta kontakt med meg på msn for instant chat [email protected] Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Lyst til å bli med i turneringer, liga? Lyst til å bli med i en clan? Lyst til å skaffe medlemmer til din clan? Sjekk ut: www.gamenor.tk der er det norske xbox 360 gamere med clans og noen uten. Sjekk ut: www.gamenor.tk Lenke til kommentar
holmliaboy Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Heisann, jeg har veldig lyst til å danne en norsk klan så jeg tenkte jeg kunne prøve å samle sammen en gjeng med hyggelige mennesker som har lyst til å spille for fun sammen litt seriøst av og til Og få til noen seriøse matcher innimellom. Webside kan jeg sikkert fikse vist vi får dette til osv... Jeg tenker ikke å ha noen rekrutterings krav men vær helst over level 30. Siden alle som er over 30 har spilt de fleste Modene: TDM, Hardcore, S D osv.... Og dem kan banene, gjemmesteder vet ossen man styrer kontrollene osv xD Så ta kontakt med meg på msn for instant chat [email protected] Har du lagd noe clan... er en gruppe på Holmlia/ Hauketo som ser etter mulige claner.. jeg er 15 + noen andre som er 15 og 14 er i 2 pres level 27. kan alle banene og spiller ganske mye Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Sjekk ut denne siden du, alt du trenger innen konsollsplling. http://www.consolegaming.eu/ Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 God Kveld! Vil informere klanene her inne om www.mw2.no ! På mw2.no finner du mw2.no klaner&spillere på alle platformer (PS3, PC & Xbox 360). Men som Community manager for xbox 360 vil jeg holde meg til den saken. Vi prøver for tiden å få igang en liga for entusiastiske mw2 360-gamere, problemet her at det ikke er like stor pågang med 360-klaner som det er for Ps3 (NPL PS3 sessongen starter allerede 18. januar. Så er du og klanen din keen på å måle dere opp med Norges beste klaner? Eller er du en casual gamer som leter etter klan og er hypp på liga? Registrer dere på www.mw2.no !! Det er bare å slå til, så lenge vi oppnår minst 10 klaner så er ligaen et faktum. Ligaen er under konstruksjon. Takk for meg Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Lite me xbox community enda ja ;< Lenke til kommentar
cloudnine Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 (endret) Iallefall i Norge ja. Men er et par rundt om, spørs bare hvilket spill man spiller egentlig med tanke på at det blir opprettet communitier til diverse spill. www.mw2.no satser iallefall på å bli Norge største innen mw2. Er ganske stort for PS3 og PC kommer mer og mer. Xbox begynner også å få pågang. Endret 15. januar 2010 av Jossaa Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Håper dere får det til, noe slikt trengs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå