ErlendP Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei. Jeg lurer på om det er noen som har en oversikt over hvordan man får se mest mulig fotball til minst mulig penger. Dette høres kanskje ut som en selvmotsigelse, da man jo trenger en hel haug av kanaler. Det jeg er ute etter er alle sports kanalen på Canal pluss. For å få disse så må jeg ha Canal digital norgespakken i tillegg til sportspakken. Totalt 305 kr per mnd. Har ikke kabel, så må bruke parabol. Totalt blir vel det noe omkring 5000 kr med alt utstyr og kortleie osv. Det neste jeg trenger er Viasat kanalene i og med at det er de som har rettighetene til Champions League. For å få sett denne tirsdagskampen så må man nå også kjøpe hele kanalpakka til Viasat. totalpris per år blir her også rundt 5000 kr. Totalt så blir jo dette 10 lapper i året, og jeg ender opp med å få en hel masse kanaler dobbelt opp fordi jeg må kjøpe to fulle kanalpakker, når jeg egentlig kun er interessiert i sportskanalene.. Spørsmålet blir derfor: Finnes det noen måte som gjør at man slipper å betale en liten formue hvert år, og som også gjør at man slipper å ende opp med totalt 40 kanaler hvor av halvparten er dobbelt?? Mvh ErlendP Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Du trengre ikke den fulle kanalpakka til viasat, de har en egen fotballkampanje gående til 199,- pr måned, også for år nr to. Dette er da folkepakken deres med de vanlige kanalene, og sportspakken deres. Første året er viasat golf inkludert. Da blir det 3600,- første året, og 3200,- andre året EDIT: CanalDigital har ikke kortleie osv. Så blir ikke 5000,- pr år, men 3700,- ca. Endret 29. november 2009 av Alastor Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Canal Digital har kortavgift, men kaller den "norgespakken med rabatt" og koster 66,50kr i måneden! Dette gjelder dog kun på pakkene over norgespakken! Norgespakken kommer på ca. 2400kr i året + c+ sport til ca. 2900kr havner man på totalt ca. 5300kr i året! Edit: Hvis du har nett fra NextGentel så har de fine løsninger med digital-tv og tilleggspakker! Endret 29. november 2009 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Du tar feil ang prisen. Man betaler for Canal+ sport, 239,- pr måned, og så 66,50 for norgespakken med rabatt. Kall det kortavgift eller hva du vil, det blir 305,- i måneden uansett totalt for trådstarter, ikke noe mer. Monterer han selv får han i tillegg 798,- i rabatt. HardwareCanal Digital CDC-5050 kr 0 Norgespakken kr 66,50/måned Gjør Det Selv kr -798en gang CANAL+ Sport kr 239/måned Etablering kr 0 Kortavgift kr 0en gang Totalt Månedlig kr 305,50 Endret 29. november 2009 av Alastor Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Norgespakken koster 199kr i måneden, står veldig tydelig på canaldigital.no! Kortavgiften som har endret navn til "norgespakken med rabatt" står på fakturaene til de som har family pakken og større! Edit: Du hadde naturligs rett, så ikke tilbudet til cd(var med c+tot): Norgespakken 66,50 /mnd Canal+ Total 259,- /mnd Totale månedlige kostnader 325,50 /mnd Engangskostnader Standard mottaker 1,- Etableringsgebyr 0,- Totale engangskostnader 1,- Totalt første år 3 907, Endret 29. november 2009 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Ja, og det samme gjelder for de med Canal+ sportpakken, klin likt som for familiepakken osv. Kanskje ikke så rart, med tanke på at familie koster 244,- pr måned, og canal + sport 239,-. Pluss nevnte 66,50. Jeg forhandler canal digital der jeg jobber, og har full kontroll på disse prisene. Det jeg siterer er hentet ut fra forhandlerwebben, ved en fiktiv bestilling av det vi diskuterer her. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Selv har jeg NextTV: http://www.nextgentel.no/privat/digital-tv...er/plentytotal/ Viasat Fotball har jeg vel i dag inkl i denne pakken, men den forsvinner vel når NGT lanserer egne viasatpakker (?) Tipper da at jeg må betale 199,- for sportspakken. Så totalt blir dette: 379,- for tv pakken med canal+ 39,- for leie av tv dekoder 199,- for viasat sportpakken (når denne så en dag skulle komme) 7404,- pr år Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Pluss at man også må ha bredbånd fra nextgentel. Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Pluss at man også må ha bredbånd fra nextgentel. Ja det stemmer nok Men heller det enn ei linje fra Telenor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå