Gå til innhold

Den Unike Unikhetstråden!


Sisyphus

Anbefalte innlegg

Her er en tråd tiltenkt til alle som har noe unikt som de fleste ikke har. Det kan være personlige prestasjoner som å klatre opp Mount Everest eller springe Maraton. Det kan være at nesen din er lilla eller at skoene dine er størrelse 55. Det kan være alt som gjør deg til et unikt menneske som skiller deg fra resten av flokken. Har du drukket opp 1 liter melk opp ned? Kan du sette skulderen ut av ledd? Fortell!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er dette forumet virkelig så fullspekket av vedkommender med mental aids? Kjenner jeg blir helt kornete i hodet av å forholde meg til majoriteten av dette stedets masse. Skulle jeg levd under samme tak som 80 % av dere i en periode utover én uke, hadde jeg rett og slett ikke kommet meg løs i behold. Det ville ha vært sakte etsing av mine dyrebare hjerneceller.

Lenke til kommentar
Er dette forumet virkelig så fullspekket av vedkommender med mental aids? Kjenner jeg blir helt kornete i hodet av å forholde meg til majoriteten av dette stedets masse. Skulle jeg levd under samme tak som 80 % av dere i en periode utover én uke, hadde jeg rett og slett ikke kommet meg løs i behold. Det ville ha vært sakte etsing av mine dyrebare hjerneceller.

 

Hvorfor i all verden oppholder du her da hvis det er slik en lidelse for deg å være her?

Lenke til kommentar

Jeg innehar en samling på 12.000 bøker.

Jeg er ikke et bibliotek og jeg har ingen planer om å låne de ut til noen heller. Jeg hater å låne folk ting. Uansett hvor forsiktige folk sier de er, så er de ikke det.

Jeg stoler ikke på mennesker i det hele tatt, vel, ikke når det kommer til å låne ting. Disker blir oppskrapte, papir får bretter og rifter. Ting blir sølt på og kommer tilbake defekt.

Nei takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...