petsin2911 Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Jeg trenger hjelp til å finne en bra hårvoks til håret mitt Håret mitt er altså 2-3 cm langt og er forholdsvis tynt. Det jeg leter etter er en voks som kan holde håret rufsete i lengst mulig tid, og at den er lett å vaske ut. Pris har lite å si. I øyblikket bruker jeg ID: Gold hair eller noe sånt. Den er grei nok den, men lurer på oom det finnes bedre alternativer. Jeg har lurt litt på Renati sine vokser, og evnt. hvilken type Renati jeg burde kjøpe. Takker for svar! Lenke til kommentar
pcboyg Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Jeg trenger hjelp til å finne en bra hårvoks til håret mitt Håret mitt er altså 2-3 cm langt og er forholdsvis tynt. Det jeg leter etter er en voks som kan holde håret rufsete i lengst mulig tid, og at den er lett å vaske ut. Pris har lite å si. I øyblikket bruker jeg ID: Gold hair eller noe sånt. Den er grei nok den, men lurer på oom det finnes bedre alternativer. Jeg har lurt litt på Renati sine vokser, og evnt. hvilken type Renati jeg burde kjøpe. Takker for svar! Hadde id før,men var ikke så veldig fornøyd, så prøvde jeg gel wax på H&M, jeg trodde det var dårlig siden det kostet så lite men ble veldig overasket. Holder håret bra og går fort av med vann. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Har hørt litt dårlig rykte om den gelwaxen. At du mister hår og sånt :S Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 ID Hair og Renati er så godt som samme greia.. Selv bruker jeg ID Hair Hard Gold og veldig fornøyd med den. Lenke til kommentar
petsin2911 Skrevet 28. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Ca. hvor mye bruker du da? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. november 2009 Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Stiller meg bak phax her. Gode erfaringer med den. Lett å ta i, da den er ganske myk og ikke trenger ekstrem oppvarming. Når det kommer til mengde er det jo ganske avhengig av håret ditt, men noe sånt som 2-3 ertestørrelser eller noe? Cluet er at du må prøve deg frem, finne bra hold over hele håret, uten at det ser ut som om du har smør i håret... Fordel det godt, få bort alle spor av synlig voks. Så gni det godt inn, du trenger jo hold mot hodebunnen og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå