Geir M Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Stil er for meg uviktig. O'Neil har gjort det bra med (relativt) begrensede ressurser. Dog frister Blanc enda mer. Han gjør det meget bra med Bordeaux for tiden. Endret 21. desember 2009 av Geir M Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Nå er jo Mark Hughes ledig, timing? Hadde vært utrolig artig å fått inn en erfaren og god ex-United til å lede laget fremover ...(eller ikke) Sparky som trener er drømmen. Tenker på han hver natt før jeg legger meg. Hadde vært sykt deilig å få han til å lede verdens beste lag. Not Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Nå er jo Mark Hughes ledig, timing? Hadde vært utrolig artig å fått inn en erfaren og god ex-United til å lede laget fremover ...(eller ikke) Nei takk! Han var aktuell helt til han dypet henda i driten! Jeg vil aldri se en tidligere Shitty manager lede vårt lag... det skjer ikke! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Seriously people, read the white text. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Seriously people, read the white text. Seriøst? Hva er vits med hvit tekst? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Det er et hjelpemiddel for de som ikke har lært ironi/sarkasme ennå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 21. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2009 Det er et hjelpemiddel for de som ikke har lært ironi/sarkasme ennå. Du burde vite at ironi/sarkasme ikke funker på internett.... Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 At ironi/sarkasme ikke fungerer på nettet er en myte, mange klarer å forstå ironi og sarkasme helt fint selv på nettet. En smiley derimot er et hjelpemiddel for de som sliter med å oppfatte slikt, og det samme er hvit tekst. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. desember 2009 Del Skrevet 21. desember 2009 Og det er også en fin ting når det finnes idioter på forumet som ikke vil gi seg heller på at en ting er en vits/ironi e.l. De var så plagsomme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 At ironi/sarkasme ikke fungerer på nettet er en myte, mange klarer å forstå ironi og sarkasme helt fint selv på nettet. En smiley derimot er et hjelpemiddel for de som sliter med å oppfatte slikt, og det samme er hvit tekst. Det er vel mer en unnskyldning som blir brukt når noen har blitt "eid" (selv om jeg hater det ordet). Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Det er vel egentlig helt korrekt, meget observant sett Herr TomHel, hater forresten det ordet som pesten selv, jeg også Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Får lyst til å stikke en stol opp i analen på de som sier det. Hører det 20 ganger dagen, ungdomsskolen er hard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå