Gå til innhold

Hvem er best egnet til å ta over vår eminente manager Sir Alex Ferguson? Diskuter her!

Sameboe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Blanc, Hughes, Bruce, O'Neal er alle gode kandidater. Keane også

Sorry, jeg ser seriøst ikke for meg Keane og Hughes lengere... Hughes pågrunn av klubben han leder per dags dato, og Keane pågrunn av prestasjonene til hans nåværende klubb.

Samme her. Hughes, rotta Hughes? Har du sniffa eller? Ja han var en klubbhelt som spiller, men som manager har han styrt Blackburn og City. Ikke akkurat favorittlagene til en Man Utd supporter... Ikke spesielt dyktig er han heller, noe syv strake uavgjorte kamper mot flere middelmådige lag på eget gress indikerer. Martin O'neil er for kontringsorientert og har en altfor tynn CV, suksess i Leicester og Celtic til tross.

Vil ha en offensivt tenkende manager, med planer om å bli i klubben lenge. Har ingen favoritter pdd.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke Queiroz blitt nevnt? Mannen jeg ønsker aller mest. Han kjenner klubben og sto uten tvil for mye av det taktiske når vi tok vår dobbeltriumf i 08.

Fordi han ikke har imponert de gangene han har vært trener, i hvert fall som jeg vet om. Madrid og Portugal.

Lenke til kommentar

En liten teori jeg har smått hatt i tankende:

Hva om Blanc solgte Obi wan til United fordi han har avtale med Fergie å ta over etter inneværende sesong? At Sir Alex liker Laurent er utvilsomt og det en person som kjenner United kulturen godt.

67 er da ingen alder Sir Alex. Jeg tipper skotten har lyst til å ta igjen Sir Matt og det betyr at han må sitte enda en sesong etter denne. Jeg blir ikke overrasket om Sir Alex er manager for United til godt opp i syttiårene. Han gir seg i alle fall ikke før vi har forbigått Liverpool eller evt vinner sitt tredje CL trofé.

Lenke til kommentar
Hvorfor har ikke Queiroz blitt nevnt? Mannen jeg ønsker aller mest. Han kjenner klubben og sto uten tvil for mye av det taktiske når vi tok vår dobbeltriumf i 08.

Fordi jeg tror han er mye flinkere når han slipper unna medias søkelys. Uten tvil en glimrende assistentmanager, men ikke den trener jeg ønsker.

Forøvrig må jeg si at jeg er litt mer reservert enn dere andre når det kommer til Obertan. I mine øyne har han ikke vært SÅ lysende for oss enda. Det som teller positivt er at han ser ut til å kunne tilpasse seg laget vårt på en helt annen måte enn det Nani noen gang har klart. Men det er vel en diskusjon for en annen tråd.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Uansett hvem som tar over for Ferguson kommer det til å bli en kolossal nedtur. Jeg gruer meg virkelig til den dagen. På balløya er vel kanskje O'Neil den jeg helst kunne tenkt meg. Ellers virker Blanc som en lovende trener.

Sorry at jeg sier det så bryskt! Men O'neil, fuck off. Den mannen er en bunnlagstrener som tror han er en trener lagd for storlag. Villa spiller møkkafotball mot alle som lag som faktisk har offensiv kraft. De spiller som et bunnlag. Aldri i verden om jeg vil ha en slik sneversynt idiot til å styre mitt United. Det er jo akkurat som at han går ut å krever honnør til laget sitt i media, hvor latterlig er egentlig ikke det? Han skal få honnør når det laget presterer. Han er en idiot uten sjarm og karisma. Da vil jeg heller ha Brown, han vil hvertfall spille angrep. Nei jeg er ikke seriøs når det gjelder Brown, men han har hvertfall stil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...