Gå til innhold

Spillertråd - Cesc Fabregas

Prinz Poldi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Wenger om Cesc:

What is important is that Cesc has a great World Cup and what is also important is that he comes back to Arsenal and has a great desire to do well for the club.

We want to keep our best players, that is my huge determination.

I have built this team for years, from 16-17 years of age with most of the players, and we want to continue to work with them because we feel they are very close and the team has many strengths in many ways.

SkySports

Lenke til kommentar

Så dere snakket om Webster regelen her, og det er vel umulig at Cesc går på den. De fleste ryktene tar tak i 8års kontrakten Cesc skrev under på for et par år siden, men han har forlenget siden da. Og sist var vel i 2008/2009 sesongen, evt rykter om at han gjorde det denne sesongen, og da kan han ikke kjøpe seg ut. Når man forlenger en kontrakt kaster man den gamle i søppla og tegner opp en ny en, mye for å forhindre slike situasjoner tror jeg. Så Cesc kan bare glemme å kjøpe seg ut av klubben.

Lenke til kommentar
After confirming his new contract with Barcelona, Xavi made another plea for Arsenal captain Cesc Fabregas to be signed this summer.

Xavi fears Cesc may miss out on the club's current golden era if he doesn't make the move immediately.

"He must play for the club, and it must be now," declared Xavi.

"If not now, it will be a little too late. I hope that Cesc comes to Barcelona as soon as possible."

Jeg spyr av hele opplegget. Xavi er en rotte som setter griller i hodet på Cesc. Heldigvis har saken tippet vår vei, og Barcelona vet det. Det oser desperasjon av hele greia.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ler av aviser som overanalyserer Cescs "deltakelse" i bortedraktlanseringen. Det er jo bare selvsagt at han er med, dessuten er bildene photoshoppet uansett. Jeg husker Henry var også med i draktbildet (når de sitter på Arsenal tube-stasjonen sammen med Cesc, Theo og Gilberto) den sommeren han stakk til Barca, så det sier absolutt nada.

Han er forøvrig ikke med i denne videoen: http://www.arsenal.com/news/news-archive/arsenal-reveals-new-away-kit-for-2010/2011

Endret av iRoman
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest medlem-140898

Uff, jeg synes synd på Fabregas. HELT UTROLIGA at han ikke starter..Han kunne faen meg spilt 10 min...

Håper spania ble slakta av Nederland.

Lenke til kommentar

"All I can say is that this (World Cup victory) is for all the Arsenal players and fans, they are a world-class club," said Fabregas after Spain's 1-0 victory.

"I am an Arsenal player and proud to be."

Dette virker da lovende? Barcelona har også lånt 1,2 milliarder for å kunne betale løpende regninger. Hvis de da bruker £50mill+ på en spiller de i utgangspunktet ikke har bruk for, skjønner jeg ikke hva som sviver rundt i hodet på godeste Sandro Rossell.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898

"All I can say is that this (World Cup victory) is for all the Arsenal players and fans, they are a world-class club," said Fabregas after Spain's 1-0 victory.

"I am an Arsenal player and proud to be."

Dette virker da lovende? Barcelona har også lånt 1,2 milliarder for å kunne betale løpende regninger. Hvis de da bruker £50mill+ på en spiller de i utgangspunktet ikke har bruk for, skjønner jeg ikke hva som sviver rundt i hodet på godeste Sandro Rossell.

Ja, dette må da bety at han forblir som arsenal spiller også kommende sesong.

Men jeg likte ikke dette bilde her :

http://goonertalk.com/2010/07/12/picture-cesc-celebrates-world-cup-win-by-wearing-barca-shirt/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...