fox Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Sikker på det? De har sagt det åpent at de misliker å se egne landsmenn å spille i andre ligaer, det er ikke ok ifølge dem. Vicente del Bosque skal også ha sagt at han foretrekker å bruke spillere som spiller i La Liga. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Ja. Bosque misliker kansje at Fabregas spiller for oss, og prøver nok som resten av spania å manipulere han til å stikke til Barcelona. Men han hadde ALDRI benka Fabregas om han mente han gjor en bedre jobb en Xavi. Lenke til kommentar
fox Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Som sagt, Barca er overvurdert. Mens Arsenal er undervurdert, thats it. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Var vel egentlig ikke det vi diskuterte. Men jeg er til de grader uenig med deg om Barca, og Arsenal er faktisk ikke heller så undervurdert som du skal ha det til. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Unnskyld meg, men du må slutte å drite deg ut Fox. Han er verdens beste spiller, men synd at han spiller for Arsenal. Arsenalspillere får aldri noe, bare se på Henry. Han skulle ha fått det to ganger, men nei. Han er ikke verdens beste spiller. Han er top 3 i England lett, men ikke verdens beste. Henry ble kåret til englands beste spiller 3 ganger av writers og 2 ganger av players, kom på 2 plass i gullballen i 2003 og 3 i 2006. SYns det er passe bra, så å si Arsenal spillere aldri får noe er å overdrive, men skal innrømme at de litt større lagene har lettere for å få nominasjoner. 2009 var Barca overlegene og fortjener alt heder og ære. 6 (!) turneringer vant de. Da får jeg pisse i øret ditt, for Zlatan er mye bedre enn fyren der. Og Cesc er bedre enn Xavi Hvordan kan du se en fotball kamp og seriøst mene dette? MEssi er en kunstner! INgen tvil om at han er verdens beste fotball spiller. Syns Xavi og Ronaldo ikke er veldig langt vekke, men ikke gode nok i forhold til Messi. Nesten flaut å se deg skrive at Xavi er bedre enn Cesc. Cesc har en lang vei å gå for å nå opp til Xavi. Nå skal det sies at Xavi er 30 i år og Cesc 23, men du er den første jeg har hørt sagt at Cesc er bedre enn Xavi. Begynn å se litt La Liga så skjønner du. Kansje La Liga er en lettere liga, men det hindret ikke Barca i å overkjøre man Utd i 2 ganger 45. (Med unntak av 10 minutter på begynnelsen) Chelsea er vell kansje det eneste laget jeg syns kan matche seg opp mot barca nå pga de store spillerene deres. Ufortjent at Barca kom til finalen i fjor når du tenker på Chelsea kampen. Kan diskutere dette leeeenge for her har jeg mye å si Lenke til kommentar
fox Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 zlazor, oioi... Visste ikke at man har ikke lov å mene noe annet enn det flokken mener. Cesc er lagets toppskårer akkurat nå, også har han flest assists for Arsenal i denne sesongen. Det er faktisk stort til å være en midtbanespiller. Han er like god som Xavi pluss litt ekstra, det er en mysterium for meg hvorfor folk ikke klarer å se det. Kanskje de er blendet av Barcas status. Barca er dessverre det oppskrytte laget som folk har hylt for mye, ikke misforstå meg. Barca er ikke et dårlig lag, men de vil ikke klare seg like bra i EPL som topp 4. Har du glemt kampen mellom Arsenal og Barca? Vi voldtok dem inntil Hauge plutselig bestemte seg at Barca skulle få en fordel ved å gi rødt kort til Lehmann. Ikke glem det. Man.Utd. var bedre enn Barca, men var så uheldig og slapp første baklengsmål. Etter det ga de opp. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Helvete, skrev et langt innlegg her men skolen sitt nett hemmet seg. Uansett så skal dere få en liten oppsummering: Jeg er enig i det Zlazor sier, bortsett fra at Barca kom ufortjent til CL finalen. Abidal ble feilaktig utvist, og de var mye mer dominante på Camp Nou enn det Chelsea var på SB. De var også det eneste laget som prøvde å spille fotball disse to kampene. Fox: Igjen er vi uenige, CL finalen mellom oss og Barca er fire år siden nå, og Lehmann ble riktig utvist. Enn fotballkamp varer også i 90 min, ikke i 10. Barca vant CL finalen fortjent(pga av Xavi btw ) Flytt hvilket som helst topplag til en annen liga, og de vil ikke klare seg like bra der de første årene uansett hvor mye kvalitet som laget består av. Til slutt: Jeg mener Xavi er bedre enn Fabregas, men jeg tror Fabregas blir bedre. Men pdd er Xavi verdens beste midtbanespiller, om ikke verdens beste. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 (endret) Men pdd er Xavi verdens beste midtbanespiller, om ikke verdens beste. Men er veldig enig i det du sier Cesc er latterlig god allerede, men poenget er at det er Xavi også. De er veldig like i spillestilen, men jeg er ikke i tvil om at Cesc kommer til å bli bedre. Endret 27. januar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Men det er bra. Selvfølgelig vil mange si imot meg når jeg mener at Xavi er verdens beste, men dette her heller mer mot enn subjektiv mening, mest pga jeg liker rollen av Xavi mye bedre enn Messi, dessuten mener jeg også at han er mye viktigere for Barcelona og Spania, enn det Messi er for Argentina og Barca. Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Eneste jeg vil si er at jeg syntes Henry fortjente FIFA World Player of the Year etter 03/04 sesongen. 39 mål og 14 assists på 51 kamper er helt sinnsykt, og selv om Ronaldinho også på sin side også var veldig god, syntes jeg aldri han var i nærheten av nivået til Henry det året. Hadde han spilt i Barcelona det året ville han nok mest sannsynlig vunnet den. Det er noe jeg er hellig overbevist om. Lenke til kommentar
Iceman #10 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 zlazor, oioi... Visste ikke at man har ikke lov å mene noe annet enn det flokken mener. Cesc er lagets toppskårer akkurat nå, også har han flest assists for Arsenal i denne sesongen. Det er faktisk stort til å være en midtbanespiller. Han er like god som Xavi pluss litt ekstra, det er en mysterium for meg hvorfor folk ikke klarer å se det. Kanskje de er blendet av Barcas status. Barca er dessverre det oppskrytte laget som folk har hylt for mye, ikke misforstå meg. Barca er ikke et dårlig lag, men de vil ikke klare seg like bra i EPL som topp 4. Har du glemt kampen mellom Arsenal og Barca? Vi voldtok dem inntil Hauge plutselig bestemte seg at Barca skulle få en fordel ved å gi rødt kort til Lehmann. Ikke glem det. Man.Utd. var bedre enn Barca, men var så uheldig og slapp første baklengsmål. Etter det ga de opp. Det er helt greit at folk kan ha forsjellige meninger, men syns bare at noen av utalelsene du gjør virker veldig på villspor. Overdreiv kansje litt i det forje innlegget mitt, men syns virkelig det er rart at du kan syns Zlatan er bedre enn Messi. Er som å si at kuk er bedre enn mus, vist du skjønner sammenligningen ^^ Om du mener Cesc er bedre enn Xavi så er det greit. Jeg syns Xavi er bedre og Cesc har en vei å gå for å komme opp på det nivået, men har INGEN tvil om at han vil komme der! Vil nok se CEsc langt oppe på 2010 listene om han holder seg skadefri. Og ja. Er enig med Mavado. Henry fortjente 03 ballen. Nedved var jævli god, ingen kan si noe annet, men Henry var bare hakket bedre. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ikke for å provosere, men makan til usportslig spiller. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, jøss. Han dro ut litt tid og kranglet med dommeren 3 minutter på overtid, etter Lpool fikk et feilaktig frispark i farlig posisjon. Som kaptein skal han bare legge seg ned å leke død. Fei for din egen dør. Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg snakker om handsen. Usportslig som faen. Endret 10. februar 2010 av Sir Zu Zwat Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 En hendelse gjør han ikke til en usporstlig spiller, selv om det var veldig unødvendig. Men nå hadde jo ikke hele situasjonen oppstått i det hele tatt om Kuyt og Gerrard hadde vært sporstlige spillere heller. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Han spilte dårlig i går, men Cesc Fabregas = <3 <3 <3 "They [barcelona] have denied it, I denied it. I just want to focus on Arsenal. I think Arsenal Football Club is above everything, every single player in it's history. And the fans, the club and myself deserve a little bit more respect." Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Herreguud så godt å høre det der!!! Endret 13. februar 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 http://www.espn.co.uk/football/sport/story...tml?CMP=OTC-RSS "I remember when there were rumours of his departure last summer, he said half-jokingly, half seriously: 'I'll stay at least a year or two, I want to play with you. We joke about this topic again now. But Cesc is a grown man and only he can decide." Lenke til kommentar
hhagaz Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Fabregas fikk vel sitt femte gule kort for sesongen mot Sunderland? Betyr det at han må stå over kampen mot Stoke? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå