Nevvis Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Cesc Fabregas signs five-year contract with Barcelona, as Arsenal captain waits for clubs to agree fee. Barca playmaker wants to see Cesc succeed at Arsenal Litt motstridende rykter? Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 25. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2010 Samme hvor upålitelige kilder som har den historien, hjertet mitt hoppet over et slag når jeg så. Jeg hadde håpet vi var ferdig med dette nå. Faen Wenger, gir du etter nå henger du i et tynt snøre. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Sånn som Barca holder på, spørs det om dere kan være sikre før vinduet stenger... Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Samme hvor upålitelige kilder som har den historien, hjertet mitt hoppet over et slag når jeg så. Jeg hadde håpet vi var ferdig med dette nå. Faen Wenger, gir du etter nå henger du i et tynt snøre. Følte det samme. Blir vel tidenes latterligste sum i forhold til spillerens kvalitet i tilfelle. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hva kan Barca gjøre? Arsenal har sagt nei. End of story. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hva har det med saken og gjøre? Barca er jo guddommelige og har en rett på alle fotballspillere de vil ha, og i tilleg har jo Cesc Barcelona i blodet og hjertet. Vi skulle ha betalt Barca for å sende Cesc ned dit. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 "Arsenal don't want to sit down and negotiate with us," Freixa told reporters on Monday evening. "It's not a problem with the wishes of Cesc or of Barca - they simply don't want to negotiate." In your face. Herlig å se at vi setter ned foten på denne måten. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Barca-overskudd ble til 615 mill i underskudd Nå er de nødt til å gi seg. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Virker som om drittsekkene har påvirket Cesc.. Les siste avsnittet, virker som om Cesc la inn en transferrequest til Barca, men Arsenal sa nei. Jeg kan ikke se noe annet som skulle få Cesc til å reagere slikt. Har også sett rapporter rundt omkring på nett om at Cesc kommer til å spør om transfer engang til når han kommer "hjem" til London. Etter flere uker med ro i kroppen begynner jeg å bekymre meg igjen, Cesc virket ikke akkurat fornøyd i sitatet.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Tykkjer han framstår som veldig bevisst på kva Arsene og Arsenal har gjort for han eg. Og viser igjen at han er veldig glad i klubben. Det kjem vel an på augene som les kva du får ut av dei sitata. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Hater slike rykter... Cesc Fabregas To Repeat Demand To Move To Barcelona In Meeting With Arsenal Manager Arsene Wenger Within Next 48 Hours - Report Arsenal skipper Cesc Fabregas is set to repeat his demand of a move to Barcelona in showdown talks with manager Arsene Wenger within the next 48 hours, according to the London Evening Standard. The 23-year old reportedly told the Frenchman earlier in the summer about his wish to return to his boyhood club. This was met with a firm negative response and a subsequent £29 million bid from the Catalan club was rejected. http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2010/07/29/2047450/cesc-fabregas-to-repeat-demand-to-move-to-barcelona-in Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Merkelig hvordan attituden hans plutselig er snudd opp ned. Før var uttalelsene hans utelukkende betryggende om hans utsikter for klubben Arsenal. Nå virker det nesten som om han har hastverk med å komme seg ned til Spania. Hmm skeptisk... Endret 29. juli 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Skysports Fy faen så uproff Barca oppfører seg. Ilegg spillerene munnkurv asap rundt Fabregas. Selv Real var bedre enn dette. Endret 30. juli 2010 av Hyrlen 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Samme Puyol har blitt sitert på at Barcelona må respektere at Fabregas har kontrakt med Arsenal, så man kan ikke helt vite hvem som mener hva. Jeg har tro på at Arsenal beholder Fabregas. Barcelona har veldig lite penger, trenger han egentlig ikke så alt for mye og Fabregas virker fornøyd uansett hvor han ender opp. Velger heller å tro på det jeg selv ser Fabregas si på en pressekonferanse enn en journalist som dikter opp at han vil levere inn transfer-request. Endret 30. juli 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Du snakker om samme Puyol som trakk drakten over hodet på Fabregas nå? Siden Skysports gjengir det uten kildehenvisning enn sin egen så tar jeg dette som god fisk. 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Dette var hvertfall 25 Mai "For me if I'd like to see him at Barça, but the fact he is under contract [at Arsenal] must be respected.” Kanskje noe endret seg under VM, hvem vet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg tror ikke man skal legge så stor vekt på at en person snur i sine meninger. Dette gjelder både Fabregas og Puyol, ting endres raskt. http://www.youtube.com/watch?v=uiQG0tIcQXY Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 First things first, the Cesc stuff from yesterday was recycled. The quotes were apparently given to a magazine called DIR Emotion. DIR is a chain of gyms in Barcelona. Me and Mrs Blogs used to be members of one near c/Mallorca, if I remember correctly. I stole some towels from them as I felt I wasn't getting value for money. Having kept his counsel throughout the summer I do not believe Cesc decided to open up to a magazine run by a gym whose towels are threadbare and don't really dry you off properly. Once again though these quotes have been lifted straight from the AS site, who collated them to make it look like new stuff, and belched far and wide across the internet without so much as a bit of fact checking. As for the continual nonsense from Captain Caveman, well, I would sincerely like for him to punched repeatedly in the face .. by Goliath. Let's see Puyol eat meat then. The man really has no concept of respect for others, and that includes Cesc. Arseblog 1 Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 30. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2010 Wenger: “We do not negotiate,” he said at Friday’s press conference. “If I want to buy your house and you don't want to sell, you don't negotiate with me, that's completely normal. Wenger har skjønt at å ordlegge seg som om du skal forklare det til en fireåring er den eneste sjansen til å nå igjennom til spanjolene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå