Liquidkey Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Ønsker å spørre Arsenal supporterne: Hvis Fabregas som er "Barcelona gutt" går ut å ønsker å spille for Barcelona til høsten, hva synes dere om det? Skal dere tvinge ham til å bli i Arsenal, eller la han dra hjem og spille for klubben han elsker hjemme? Poenget er først og fremst hvordan saken er blitt behandlet i media, og blandt spillere, og ledere i Barcelona. Det er ingen tvil, (og har heller aldri vært det) at Fabregas en dag vil vende hjem til moderklubben. Men hvis mannen har noe respekt for Arsene Wenger, fansen, og klubben Arsenal, vil han bli i arsenal minst én sesong til. Som du hinter til, er det sjeldent, eller aldri bra å holde en spiller i klubben på trass av hans ønske. Men når han nylig skrev en fem-årskontrakt med oss, er det denne som gjelder, og når alt ryktehysteriet bygger opp under, blir tilliten totalt svekket ved en eventuell overgang. Samme situasjon var jo med Ronald i Manchester United. Vi leste stadig vekk om familiemedlemmer som uttalte seg om fremtiden hans, og det oste uproffesjonalitet av hele saken. Ble ikke akkurat bedre av at mye stemte, og overgangen var et faktum. Denne klubben har gitt Fabregas stor støtte og enorm proffesjonalitet,det har også han gitt tilbake til klubben. Men i en situasjon som denne, vil det komme ekstra synlig fram, og jeg håper han viser tillitt til Arsenal, og gjør det rette valget. Endret 15. juli 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Arseblog - les dagens innlegg Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Barcelona har £41.7 millioner til å bruke på transfers. Wenger har allerede avslått et bud på £30 millioner, så dette er lovende. Dessuten er de stendumme om de bruker alle de pengene på en spiller de ikke har bruk for, i stedet for å erstatte Yaya Toure. Jeg vil tippe at de heller henter Mascherano fra Liverpool. Edit: Og Busquets er nå den første Barca-spilleren til å komme med en uttalelse jeg faktisk respekterer: "Cesc is a great player that would add a lot to the team," he said, "but we have to respect that he is owned by another club that is not Barcelona, that he is an Arsenal player and, for the time being, there's nothing to be done." Pluss i boken, Sergio. Endret 15. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Barcelona har £41.7 millioner til å bruke på transfers. Wenger har allerede avslått et bud på £30 millioner, så dette er lovende. Dessuten er de stendumme om de bruker alle de pengene på en spiller de ikke har bruk for, i stedet for å erstatte Yaya Toure. Jeg vil tippe at de heller henter Mascherano fra Liverpool. Hvis Barcelona legger inn alle sine £41.7 millioner på Fabregas, må jeg begynne å lure på hvilke folk som sitter bak. Det ville isåfall være et desperat forsøk på å skaffe, som du sier, en spiller de ikke har bruk for. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ønsker å spørre Arsenal supporterne: Hvis Fabregas som er "Barcelona gutt" går ut å ønsker å spille for Barcelona til høsten, hva synes dere om det? Skal dere tvinge ham til å bli i Arsenal, eller la han dra hjem og spille for klubben han elsker hjemme? Det er ikke slik fotballverden fungerer. Hvis han virkelig elsker den skitne klubben, burde han tenkt på det før han skrev under langtidskontrakt med oss. Dessuten er han verdt langt mer enn det lommerusket Barca blar opp for ham. Jeg vil tro at Torres fortsatt elsker Atletico Madrid. Syntes du han burde få lov til å reise tilbake hvis han hadde hatt lyst, selv om han har kontrakt med Liverpool og selv om Atletico ikke har pengene du mener han er verdt? 1 Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hm http://www.youtube.com/watch?v=DMhmXBuUkzs Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Hehe. Begge er stupfulle, og jeg tror ærlig talt ikke at Cesc ba Pique om å gjøre det der. Se på reaksjonen hans. Det ser ikke ut som om han forventet at det skulle skje. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 "Offeret" er ivertfall ikke sur http://www.dagbladet.no/2010/07/14/sport/gerard_pique/spania/12565911/ Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Edit: Og Busquets er nå den første Barca-spilleren til å komme med en uttalelse jeg faktisk respekterer: "Cesc is a great player that would add a lot to the team," he said, "but we have to respect that he is owned by another club that is not Barcelona, that he is an Arsenal player and, for the time being, there's nothing to be done." Pluss i boken, Sergio. Hva med Puyols uttalelse da? "I'd like to see him at Barça, but the fact he is under contract [at Arsenal] must be respected.” Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Se der ja, grei uttalelse det der også. Skal innrømme at jeg sluttet å lese de artiklene for en stund siden, men jeg måtte lese Busquets sitt intervju da jeg leste denne ingressen: Barcelona star Sergio Busquets admits the Spaniards may be fighting a losing battle to lure Arsenal captain Cesc Fabregas back to the Nou Camp. Jeg begynner å bli optimistisk angående denne sagaen. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Virker som han blir en sesong til iallefall Men blir sikkert et helvete neste sommer på overgangsryktene. Spessielt vist Arsenal ikke vinnern noen troféer denne sesongen. Vi får bare håpe på det beste Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Tror det er større sjanse han forsvinner neste sommer om dere faktisk vinner ligaen. Da har han jo på en måte vunnet og betalt Arsenal tilbake. Ser forresten du har fjernet Barcelona fra signaturen din andre Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Ja du sier noe der Jau, gadd ikke å ha de der lengre, er irritert på måten de har håndtert Fabregas saken Dessuten er det sjeldent aktivitet i barca tråden. Men, de er forsatt klubben min i Spania Endret 15. juli 2010 av andre3028 Lenke til kommentar
Nevvis Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Ønsker å spørre Arsenal supporterne: Hvis Fabregas som er "Barcelona gutt" går ut å ønsker å spille for Barcelona til høsten, hva synes dere om det? Skal dere tvinge ham til å bli i Arsenal, eller la han dra hjem og spille for klubben han elsker hjemme? Wenger har ikke for vane å holde på spillere som ikke ønsker å bli, på godt og vondt, og tror det er nettopp dette som er målet med Barcas pushing i media. De håper vel at Cesc skal på Wenger til å sette ned prisen. Angående utsagnet til Busquets så legg merke til første del av sitatet hans, og tenk dere om hvordan dere hadde stilt dere om dette var det eneste som kom i media. Når en Barcaspiller kommer med en "uttalelse" så er det ofte en journalist som har fisket frem noen setninger, og en spanjol som bare prater bra om cesc og arsenal, og respekterer kontrakten hans selger ikke like bra som "CESC TO BARCA". Jeg går jo innpå alle slike drittartikler selv, så det fungerer jo. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Du sier noe. Mange som glemmer at det faktisk er journalistene som prøver å selge en historie og oppsøker spillerne her, ikke omvendt. Men uansett... Adriano(Sevilla) klar for Barcelona for 100 millioner 100 av 400 millioner brukt, 300 er aldri nok til å få Fabregas, så han blir nok i et år til hvertfall. Synes selv at Adriano er et mye bedre kjøp for bare 100 millioner. I motsetning til Fabregas trengs faktisk Adriano siden Abidal er ute halvparten av hver sesong. Midtbanen og høyrebacken kan han også bekle. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Skuffende uttalelse av Fábregas, mens Rosell innrømmer at han kanskje må vente til neste sesong før han kan hente Cesc. Samtidig sier han dette: "He (Fabregas) will arrive, even if it is not now, it will be next year," said Rosell. "We will see." He added: "One thing that is certain is that we will not go mad trying to sign him. "No shareholder would pay 60 or 70million euros for him. "We will not go all out for him. We would only pay his value in the transfer market." Idiot. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Jeg regner med at prisen til Cesc bare stiger i år, vis vi vinner noe som helst så er han veldig sannsynlig veldig sentral i det, og det trekker ikke akkuratt ned prisen. Og om denne sesongen blir noenlunde lik den forrige så går vel prisen opp da og, så ikke snakk om at Barca får han billigere neste sesong om de regner med det. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 - Arsenal vil ikke høre på oss Jeg sier bare; Ta hintet, for helvette! Cesc har kontrakt med oss i enda gud vet hvor mange sesonger, og Barca kan ikke bare komme her og forvente at vi skal selge vår beste spiller bare fordi dem har lyst på han. Er ikke slik det funker her i verden. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Arsenal vil ikke høre på oss Mamma! Mamma, mamma! Den slemme gutten ifra England har premien vår og vil ikke gi den til oss! " The rumour-mill was plunged into frenzy last night as a Barcelona player said something that was not “Cesc Fabregas.” Speaking to local newspaper El Separisto, Barcelona reserve full back Sifood Paella said he was looking forward to the start of the season and a challenging campaign against Jose Mourinho’s Real Madrid. Interviewer Guillem Balagay deliberately paused, but Paella was said to remain silent. Asked if the players were hopeful of any new signings, the Barcelona player simply reported that the whole squad “really miss Alex Hleb”. The Belarussian is believed to make bloody good potato pancakes, a lunchtime favourite of Lionel Messi. The news comes on the back of a two month period when every cunt in Barcelona has issued daily pleas to be joined by Fabregas, often during the passionate throes of intercourse. Divorce rates have soared, while a Mrs Penelope Xavi was arrested this week for chasing a dwarfish man down the Gran Via, repeatedly shouting “why don’t you just shag him?!”" Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Ser ut til at Cesc blir. Endret 17. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå