MrAvionics Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hei. Skal formatere en gammel pc men den henger seg enten før jeg får starta opp fra cden eller så henger den seg mens den klargjør seg til å formatere [Mens den henter inn info fra cden.]. Noen tips? Endret 29. november 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Reset BIOS, sjekk at alle vifter faktisk snurrer rundt og at ikke noe blir uforholdsmessig varmt, prøv eventuelt med boot fra USB i stedenfor CD i tilfelle det er noe galt med CD_ROM'en. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Tok og resatte BIOS og det hjalp=) TAKK FOR SVAR! Endret 28. november 2009 av ArneAustenaa Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Nå har den begynt å henge seg igjen. Først så ble den veldig treg på hang den seg. Nå må jeg starte opp mange ganger før jeg klarer det. Hva kan være galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå