enurweb Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Heisann! Jeg har fått i oppdrag av svigers å finne en bærbar PC til dem til under 5000 kroner og kunne trengt litt tips til gode kjøp PC-en må ha: - Helst 17" skjerm - Windows 7 - Masse minne (hvert fall fungere raskt) PC-en trenger ikke: - Masse dilldall av medfølgende programvare - Grafikkort for spilling Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Noe i denne duren? Overstiger prisen litt men den har: 4gb minne 500gb HDD win7 home premieum Endret 28. november 2009 av eSuba Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Jeg takker for tipset men denne overstiger prisen som du sier og når de har satt et tak på 5000 så blir 6000 for mye. Virker også som om denne maskinen hadde et temmelig bra grafikkort etter hva den kjøperen på Komplett kommenterte. Lenke til kommentar
claes Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10578807;c:100475 Treffer alle kriteriene, grafikkortet var jo ikkenoen faktor Endret 28. november 2009 av Claaaes Lenke til kommentar
enurweb Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Flotte saker! Takker for tipset Om noen har fler er det bare å poste så jeg kan sette dem opp mot hverandre. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Flotte saker! Takker for tipset Om noen har fler er det bare å poste så jeg kan sette dem opp mot hverandre. Bra pc den andre . Men nå må du huske på at jeg valgte å bare finne en laptop på komplett for det står mye mer info der enn hos andre butikker , unntak av kanskje multicom og komplett er som oftest 10% dyrere ca. Ville absolutt vurdert multicom Lenke til kommentar
Microdead Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Ja, for Komplett er jo alltid dyrere. Lenke til kommentar
eSuba Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 De er overpriset til de grader..De er faktisk veldig dyre Lenke til kommentar
Microdead Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 I dette tilfellet var Komplett 5 kr billigere og dette slår også fullstendig bukk under argumentet ditt om at du bare valgte å finne en laptop på Komplett siden de har bedre beskrivelser på sidene sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå