Pentumsmart Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 jaja jeg sliter på skolen med lekser og sånt så prøv og respekter plizz PS. la os heller snake om dene 2012!!? jaja jeg sliter på skolen med lekser og sånt så prøv og respekter plizz PS. la os heller snake om dene 2012!!? Ikke gøy lenger, er jo så åpenbart at du gjør det med vilje. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvorfår skal vi respektere en med skrivefeil pga av at du driter i skolen? Lol...bare lol... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 hei hvorfor sier alle at trådene mine er så morsome egentlig?? Fordi du trur på ALT som blir kasta etter deg. Tragisk. Alle kan seie ALT. Du tenker ikkje kritisk over kva du nettopp har blitt informert om. Jorda kjem ikkje til å gå under i 2012 fordi nokre sjuke menneskjer tenkte " Hey, 21 desember klokka 12 i 2012 er et ganske tøft tidspunkt. La oss si jorda kommer til å ende da!" Om ein skulle hørt på diverse individ i 1999 hadde vi sikkert låst oss inne i bomberom og sutta på tommelen, og venta på Y2K. (som til din informasjon var frykta for at alle datasystem varden over ikkje skulle klare overgangen frå 1999 til 2000, og klikke, slik at alle elektriske system på jorda slutta å funksjonere) det er absolutt ingen bevis for dommedag i nærmaste framtid, og du er anten eit av dei største trolla eg har sett, eller bere veldig dum/godtruande. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvorfår skal vi respektere en med skrivefeil pga av at du driter i skolen? Lol...bare lol... Ha nå litt respekt da!!! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei det kommer ikke til å skje!Jeg så en "ordentlig" dokumentar om dette, og det var bare å le av, lol. Vet du hva mayanene svarer når vi spør "Hva skjer desember 2012?" "Vet ikke". er du siker?? ... PS. svaret over deg HEI JEG TROLLER IKKE VIS DU IKKE TRUR MEG SÅ KOMM TIL SKOLEN MIN OG SE !! Alstå hvis jeg husker riktig, var det at disse ryktene ble mer "sanne" fordi en profet ved navn Nostradamus spådde dette, memenemenmenmen (alstå men) så viser det seg at han sine "spekulasjoner" kan ikke tolkes på en måte, men flere! Noen sier det burda ha skjedd i 2009, andre sier, vent litt Det skjer i 2064, asså videre, dette opplegget her er like tullete som alle andre dommedags teorier. Hvorfor trenger vi naturen/gud/jesus for at verden skal ende? Det klarer vi mennekser helt selv! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei det kommer ikke til å skje!Jeg så en "ordentlig" dokumentar om dette, og det var bare å le av, lol. Vet du hva mayanene svarer når vi spør "Hva skjer desember 2012?" "Vet ikke". er du siker?? ... PS. svaret over deg HEI JEG TROLLER IKKE VIS DU IKKE TRUR MEG SÅ KOMM TIL SKOLEN MIN OG SE !! Alstå hvis jeg husker riktig, var det at disse ryktene ble mer "sanne" fordi en profet ved navn Nostradamus spådde dette, memenemenmenmen (alstå men) så viser det seg at han sine "spekulasjoner" kan ikke tolkes på en måte, men flere! Noen sier det burda ha skjedd i 2009, andre sier, vent litt Det skjer i 2064, asså videre, dette opplegget her er like tullete som alle andre dommedags teorier. Hvorfor trenger vi naturen/gud/jesus for at verden skal ende? Det klarer vi mennekser helt selv! Jepp! Da satser vi på atomkrig i 2012 da? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jepp. Da gjør vi det, jeg tar med popcorn og brus! Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nei, men vi mennesker kommer mest sannsynlig til å drepe oss selv, når vet jeg jo selvsagt ikke når.... Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 MayaKALENDEREN ender i 2012. Ikke verden. Ikke en gang Mayaene tror dette, det er bare kalenderen som ender. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mulig jeg skal se filmen 2012 i 2013... og le? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Filmen 2012 var kjempebra Den prøver ikke å gjenspeile virkeligheten på noen måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mulig jeg skal se filmen 2012 i 2013... og le? Jeg joiner den! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Mayaene sier: Det er slutt på verden som vi kjenner den. Da er jo spørsmålet: Hvordan kjenner vi verden i dag? Og da kan vi fundere på: Hva vil skje? Personlig synes jeg DENNE videoen er en grei vekker? Anyhows. Ca alle religioner spår en "verdens undergang". Den vil komme. Man vet bare ikke når. Endret 29. november 2009 av Caddy Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mayaene sier: Det er slutt på verden som vi kjenner den. Var det ikke R.E.M. som sa det? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Mayaene sier: Det er slutt på verden som vi kjenner den. Var det ikke R.E.M. som sa det? ... Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Som forrige tråd, så stenges denne, i påvente av hva som skjer med den tråden. Dette leder tydeligvis ingen vei, folk må også være så vennlig å lære seg å rapportere fremfor å kommentere. Spesielt når kommentarene går på person fremfor sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg