TMB Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Troll. I hvert eneste innlegg virker det som at du er totalt overbevist på at jorda vil gå under. Pluss tonnevis av skrifeveil. Morsomt er det da xD Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Haha.. Siste posten av fsx = Made my day Endret 28. november 2009 av Applebee Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 HHahhaha jeg ler hardt her nå! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 "ÅNEI IKKE DEG!!!" Priceless! Hahahhaha! inb4l Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Haha! Trådstarter troller utvilsomnt. Man kan se at skrivefeilene er skrevet med vilje. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tror jeg leste i en annen tråd at han bare er 13 år. Ikke rart han har en del skriveleif da og oppfører seg som han gjør. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tror jeg leste i en annen tråd at han bare er 13 år. Ikke rart han har en del skriveleif da og oppfører seg som han gjør. Pøh, jeg hadde ikke så mange skrivefeil da jeg var på hans alder, og det hadde ingen av de jeg kjente. Enten så er han dyslektiker, eller så gir han bare faen. Han får ikke sympati i noen av tilfellene. Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg ler akuratt nå. :!: "ÅNEI IKKE DEG!!!" Endret 29. november 2009 av PederHA Lenke til kommentar
fsx Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 DERE KLARER FOR FAEN IKKE OG RESPEKTERE NOEN MED SKIVEFEIL JEG DRITER I SKOLEN!!!!!!!!!. NÅ FÅR DERE VISE LIT RESPEKT SKJØNER DU DET!!! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du burde kanskje ikke drite i skolen som du sier at du gjør, kanskje ikke smarteste du har gjort? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du burde kanskje ikke drite i skolen som du sier at du gjør, kanskje ikke smarteste du har gjort? Ey, når fikk du nederste signatur? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Hvorfår skal vi respektere en med skrivefeil pga av at du driter i skolen? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du burde kanskje ikke drite i skolen som du sier at du gjør, kanskje ikke smarteste du har gjort? Ey, når fikk du nederste signatur? I stole it Unnskyld, men den var så jævla bra! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 DERE KLARER FOR FAEN IKKE OG RESPEKTERE NOEN MED SKIVEFEIL JEG DRITER I SKOLEN!!!!!!!!!. NÅ FÅR DERE VISE LIT RESPEKT SKJØNER DU DET!!! Hvis du driter i skolen får jeg bare mindre respekt for deg, hvis det var mulig. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 jaja jeg sliter på skolen med lekser og sånt så prøv og respekter plizz PS. la os heller snake om dene 2012!!? jaja jeg sliter på skolen med lekser og sånt så prøv og respekter plizz PS. la os heller snake om dene 2012!!? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 A. Vi dør B. Vi dør ikke. Lev livet videre som vanlig du. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) C. 90 % av menneskeheten blir til zombier, som bare kan gå ut når det er mørkt. èn mann, og èn dame er de eneste som ikke har blitt med de siste 10 % til sånn hemmelig base langt nord i amerika, mannen er i new york, og dama er et eller annet sted, mannen har en bikkje, og heter fsx. Han løper rundt, og når han ser zombiene roper han "ÅNEI!! IKKE DEG!", så møter han dama, dama dreper han, drar til sivilasjonen . Happy ending. Altså, 90 % dør, mellom 9 og 10 % overlever. EDIT: Etter halvt år, så finner de en kur og alle blir fine igjen. Endret 29. november 2009 av LaCrouX Lenke til kommentar
fsx Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 C. 90 % av menneskeheten blir til zombier, som bare kan gå ut når det er mørkt. èn mann, og èn dame er de eneste som ikke har blitt med de siste 10 % til sånn hemmelig base langt nord i amerika, mannen er i new york, og dama er et eller annet sted, mannen har en bikkje, og heter fsx. Han løper rundt, og når han ser zombiene roper han "ÅNEI!! IKKE DEG!", så møter han dama, dama dreper han, drar til sivilasjonen . Happy ending. Altså, 90 % dør, mellom 9 og 10 % overlever. EDIT: Etter halvt år, så finner de en kur og alle blir fine igjen. sikert det trur jeg veldig på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg