Gå til innhold

Domedagen 2012 vil jorda gå under i 2012?

fsx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg leste i en annen tråd at han bare er 13 år. Ikke rart han har en del skriveleif da og oppfører seg som han gjør.

Pøh, jeg hadde ikke så mange skrivefeil da jeg var på hans alder, og det hadde ingen av de jeg kjente.

Enten så er han dyslektiker, eller så gir han bare faen. Han får ikke sympati i noen av tilfellene.

Lenke til kommentar

jaja jeg sliter på skolen med lekser og sånt så prøv og respekter plizz

PS. la os heller snake om dene 2012!!?

jaja jeg sliter på skolen med lekser og sånt så prøv og respekter plizz

PS. la os heller snake om dene 2012!!?

Lenke til kommentar

C. 90 % av menneskeheten blir til zombier, som bare kan gå ut når det er mørkt. èn mann, og èn dame er de eneste som ikke har blitt med de siste 10 % til sånn hemmelig base langt nord i amerika, mannen er i new york, og dama er et eller annet sted, mannen har en bikkje, og heter fsx. Han løper rundt, og når han ser zombiene roper han "ÅNEI!! IKKE DEG!", så møter han dama, dama dreper han, drar til sivilasjonen . Happy ending.

Altså, 90 % dør, mellom 9 og 10 % overlever.

EDIT: Etter halvt år, så finner de en kur og alle blir fine igjen.

Endret av LaCrouX
Lenke til kommentar
C. 90 % av menneskeheten blir til zombier, som bare kan gå ut når det er mørkt. èn mann, og èn dame er de eneste som ikke har blitt med de siste 10 % til sånn hemmelig base langt nord i amerika, mannen er i new york, og dama er et eller annet sted, mannen har en bikkje, og heter fsx. Han løper rundt, og når han ser zombiene roper han "ÅNEI!! IKKE DEG!", så møter han dama, dama dreper han, drar til sivilasjonen . Happy ending.

Altså, 90 % dør, mellom 9 og 10 % overlever.

EDIT: Etter halvt år, så finner de en kur og alle blir fine igjen.

sikert det trur jeg veldig på

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...