Gå til innhold

Domedagen 2012 vil jorda gå under i 2012?

fsx

Anbefalte innlegg

"January 31 – 433 Eros, the second-largest Near Earth Object on record (size 13×13×33 km) will pass Earth at 0.1790 astronomical units (26,778,019 km; 16,639,090 mi). NASA studied Eros with the NEAR Shoemaker probe launched on February 17, 1996."

Dette står på Wikipedia, og kan bekreftes ved å gå til NASA sine sider. Det er for øvrig en del andre himmellegemer av diverse størrelsesordener som vil passere jorda før den tid.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har du rett i. Virker som om du bet deg spesielt merke i at han skrev planet, når han ga tydelig uttrykk for at han ikke er helt sikker på hva slags himmellegeme som vil passere jorda.

Det er faktisk sant det at det er en planet eller komet elns som passerer jorda i 2012, veldig nær, men den vil ikke drepe oss.

Merk deg uthevet skrift.

Endret av Señor Bukkake
Lenke til kommentar
Nei det kommer ikke til å skje!

Jeg så en "ordentlig" dokumentar om dette, og det var bare å le av, lol.

Vet du hva mayanene svarer når vi spør "Hva skjer desember 2012?"

"Vet ikke".

:p

er du siker??

...

PS. svaret over deg HEI JEG TROLLER IKKE VIS DU IKKE TRUR MEG SÅ KOMM TIL SKOLEN MIN OG SE !!

Lenke til kommentar
HEI JEG TROLLER IKKE VIS DU IKKE TRUR MEG SÅ KOMM TIL SKOLEN MIN OG SE !!

Hvordan skal det at han kommer til skolen din, bevise at du ikke troller? Skal han se at du har på deg aluminiumsfoliehatt og skjelver og rister i frykt for dette djevelens år, 2012, mens du sonderer verdensrommet etter kometer og planeter?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3
Jeg må ærlig talt si at fsx er den mest ufrivillig morsomme jeg har vært borti på lenge.

Sjelden samtlige innlegg til en bruker gir meg et latteranfall av dimensjoner.

Forøvrig, så går verden under i 2012, jeg så det på kino.

Egentlig ganske synd :(, rekker så vidt å bli ferdig utdanna jeg da.

Lenke til kommentar
HEI JEG TROLLER IKKE VIS DU IKKE TRUR MEG SÅ KOMM TIL SKOLEN MIN OG SE !!

Hvordan skal det at han kommer til skolen din, bevise at du ikke troller? Skal han se at du har på deg aluminiumsfoliehatt og skjelver og rister i frykt for dette djevelens år, 2012, mens du sonderer verdensrommet etter kometer og planeter?

HEI la oss ikke begyne og krangle har også

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...