mag1987 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 dette skjer hver gang jeg skal åpne et spill. hv kan dette være. Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Innstaller windows på nytt med alle nyeste drivere. Lenke til kommentar
Über Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 Eller prøv med linux linux + spill = ikke nødvendigvis en god kombinasjon Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 "windows har nå utført en ulovlig operasjon" For å opprettholde lov og orden ville jeg nok vurdert politianmeldelse Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 mac derimot... *host* nei men seriøst, det høres ut som om OSet ditt higer etter en enveistur til de evige jaktmarker... mens vi er inne på flotte feilmeldinger så fikk jeg denne når jeg force-avslutta et spill: DrWatson: Kritisk feil.Dr. Watson kunne ikke hekte seg på prosessen. Prosessen ble kanskje avsluttet før Dr. Watson kunne hekte seg på den. Windows 2000 returnerte feilkode = 87 Parameteren er feil trodde jeg skulle dø tre og en halv gang av latter, for jeg ANER ikke hva/hvem Dr. Watson er for noe(n)... noen som vil hjelpe? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 29. mai 2003 Del Skrevet 29. mai 2003 trodde jeg skulle dø tre og en halv gang av latter, for jeg ANER ikke hva/hvem Dr. Watson er for noe(n)... noen som vil hjelpe? Hr. Watson er ihvertfall assistenten til Shelock Holmes. Men han er vel ikke doktor. Seriøst, det er noe error debugger-greier i windows, du kan endre innstillingene hvis du starter "drwtsn32.exe". Kanskje litt ordspill fra Microsofts side, men man trenger vel ikke være hverken Sherlock Holmes eller Hr/Dr.Watson for å finne feil i Windows Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 30. mai 2003 Del Skrevet 30. mai 2003 Kanskje litt ordspill fra Microsofts side' date=' men man trenger vel ikke være hverken Sherlock Holmes eller Hr/Dr.Watson for å finne feil i Windows [/quote']Nei, det har du helt rett i, hehe... En annen ting vi kan si om Dr. Watson er jo at han tydeligvis ikke er helt kjapp i vendinga... Mener vel på at Watson hadde tittelen doktor i bøkene om Holmes, så sånn sett så stemmer det... her har du Dr.Watson Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå