Wrath of The Duck Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei! Har en venn som nettopp har installert Windows7 på sin Mac. Men har fått det problemet at det ikke er lyd. Har lett etter drivere på apple.com, men fant ikke noen da jeg søkte. Er det noen som vet hvor jeg kan finne drivere og fikse problemet. Er det i så fall mer som bør installeres? Har installert grafikk-kort, så den biten er ok. Mvh Wrath of The Duck Lenke til kommentar
M-G Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Apple har nok ikke Windows 7 drivere liggende på sin side, så du må nesten finne ut hva slags lydkort som sitter i maskinen også¨gå til produsentens hjemmeside og finne driverne mest sannsynlig. Er hvertfall en mulig løsning. Lenke til kommentar
Wrath of The Duck Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Men slik jeg så, så stod det ingenting om hva slags lydkort som var på maskinen. Sto bare sånn default om hva det var. Ikke noe spesifikt. Noen som har peiling på hva slags kort det er. Er en Macbook 13-tommer, av aluminiums typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå