Jensg Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Har akkurat kjøpt Wii og lurer på hvilke nettsteder jeg burde kjøpe spill og utstyr fra. Har sett litt i butikker, men det koster 400-500 kr for et spill, og prisen på utstyr til Wii-en er også ganske høy. Ettersom det er en lav dollar kurs er det vel billig å kjøpe spill fra amerikanske nettsteder? I så fall: hvilke nettsteder bør jeg sjekke? Finnes det andre nettsteder som selger rimelig spill til Wii, innenfor skandinavia? Takker for alle svar Endret 28. november 2009 av Jensg Lenke til kommentar
okasin Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Jeb bestiller MYE fra dealextreme.com (Hong Kong).. prisene er oppgitt i dollar.. de sender fryktelig fort Har ofte varene samme uka som jeg bestiller.. Sjekket wii hos dem, sjekk denne linken: http://www.dealextreme.com/search.dx/search.wii Tror ikke de har spill, men veldig mye utstyr.. ikke mye originalt, men alt jeg har bestilt til feks min PS3 der fungerer som en drøm.. Lenke til kommentar
Jensg Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 takk for tipset, skal sjekke hva de har. Lenke til kommentar
alkymist Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Og ikke glem www.play.com heller. Husk bare å holde deg under 200 kroners grensen, så slipper du å betale moms på kjøpet. www.toll.no gir deg den offisielle omregningskursen du må bruke for å sjekke om varen koster mindre enn 200,- Lenke til kommentar
Jensg Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Har også hørt om amazon.com, men når jeg skal skrive inn shipping details står det "error". Her er hvordan skjemaet er: Når jeg skal fylle ut City details, skriver jeg "Asker" (noe som egentlig er et tettsted og ikke en by), På "state, province, region" skriver jeg poststed, på "zip/postal code" skriver jeg postnummer (4 siffer). Hvorfor går det ikke? Er det noe jeg gjør feil? Endret 28. november 2009 av Jensg Lenke til kommentar
Jensg Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 er det noen som har noen ideer om hva som er galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå