Gå til innhold

Lang leveringstid fra Play.com!


Anbefalte innlegg

Jeg skal aldri kjøpe noe fra Play.com igjen! Nå er det 10 dager siden pakken ble sendte fra England og det står at det skal ta 3-5 dager! En kompis av meg kjøpte et spill og han fikk det etter en uke akkurat! Det gjør det ikke særlig mye bedre at det i dag er lørdag så eneste mulighet for meg å få pakken på blir mandag, mens kompisene mine spiller det!! Jeg bestilte Assassins Creed 2 Black Edition (fancy, fancy) og har ventet som en unge i over en måned, også skjer dette. Fy faen jeg er irritert. Jeg vet ikke helt om det er norske posten eller Play, men fra nå av skal jeg kjøpe spillene mine i butikken!!

Jeeezez!

 

##Mod-notis: endret emnetittel##

Endret av Camrot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Play.com kan ofte ha leveringstid på fleire veker. Take it or leave it.

Export countries we deliver to

Our FREE export delivery usually takes 7-10 days to the following countries

Ingen garanti der.

 

Å kjøpe varer du vil ha ASAP er dumt. Dei opererer derimot med veldig kjekke prisar, har stort utval og gratis frakt. Sikkert den nettbutikken eg har handla mest frå gjennom tidene.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Play.com kan ofte ha leveringstid på fleire veker. Take it or leave it.
Export countries we deliver to

Our FREE export delivery usually takes 7-10 days to the following countries

Ingen garanti der.

Vel, det bare enchancer min tanke om aldri å bestille noe derfra igjen.

 

ettersom det sikkert kostet mer enn 200,- må det igjennom tollen, som er dyr og treg.

 

så du burde ikke kjøpe ting som koster mer enn 200,- på play nei..

Play.com=Banned

Lenke til kommentar
ettersom det sikkert kostet mer enn 200,- må det igjennom tollen, som er dyr og treg.

 

så du burde ikke kjøpe ting som koster mer enn 200,- på play nei..

Det er og eit godt poeng. Du kan risikere å betale 25% + 100 kroner i behandlingsgebyr. Sjeldan det svarer seg på spel til over 200.

 

Ditt tap, Play.com er ein suveren butikk. Ikkje deira feil at du ikkje veit kva du driv med. :p

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
ettersom det sikkert kostet mer enn 200,- må det igjennom tollen, som er dyr og treg.

 

så du burde ikke kjøpe ting som koster mer enn 200,- på play nei..

Det er og eit godt poeng. Du kan risikere å betale 25% + 100 kroner i behandlingsgebyr. Sjeldan det svarer seg på spel.

Hyggelig at det ikke opplyses om det på siden da -.-

Lenke til kommentar
ettersom det sikkert kostet mer enn 200,- må det igjennom tollen, som er dyr og treg.

 

så du burde ikke kjøpe ting som koster mer enn 200,- på play nei..

Det er og eit godt poeng. Du kan risikere å betale 25% + 100 kroner i behandlingsgebyr. Sjeldan det svarer seg på spel.

Hyggelig at det ikke opplyses om det på siden da -.-

Det er noko du burde funnet ut av før du bestemte deg for å handle frå utlandet. Men det er ei lekse lært der.

Lenke til kommentar
ettersom det sikkert kostet mer enn 200,- må det igjennom tollen, som er dyr og treg.

 

så du burde ikke kjøpe ting som koster mer enn 200,- på play nei..

Det er og eit godt poeng. Du kan risikere å betale 25% + 100 kroner i behandlingsgebyr. Sjeldan det svarer seg på spel.

risikerer? er vell ganske garantert det vell..? :p

Lenke til kommentar

Det er bare Norge som har disse kostnadene, og det er ikke Play.com sitt ansvar å opplyse om div. kostnader som kan forekomme i hvert enkelt land.

 

Det er common knowledge at man må betale moms og tollavgift på pakker over 200 kr inn til Norge, uavhengig av hvilken butikk man handler hos.

 

At posten bruker lang tid er også noe _du_ burde ha sjekket før du bestilte, som quotet lenger oppe her tar det _normalt_ 7-10 dager til Norge.

 

Dette er altså bare dine egne tabber, men det får være ditt valg om du ikke ønsker å handle fra Play.com (les: utenlandske butikker) igjen.

Lenke til kommentar
ettersom det sikkert kostet mer enn 200,- må det igjennom tollen, som er dyr og treg.

 

så du burde ikke kjøpe ting som koster mer enn 200,- på play nei..

Det er og eit godt poeng. Du kan risikere å betale 25% + 100 kroner i behandlingsgebyr. Sjeldan det svarer seg på spel.

risikerer? er vell ganske garantert det vell..? :p

Alt skal i teorien fortollast, men er mykje som slepp gjennom.

Her får jeg bare ut litt aggresjon også kommer dere og nesten skriver: "haha, den fortjente du" ? Hva skjer med det?

 

Samma det, men takk for alle de "hyggelige" innleggene som gjorde at jeg følte meg mye bedre.

Tja, sikkert fordi du kom med banneord og klagde på noko som hadde ein god forklaring.

Lenke til kommentar

"Din egen tabbe", "lekse lært". Samma det, men det burde fortsatt opplyses ordentlig om det.

 

Glem ikke at det snart er jul også, med en kraftig økning i pakker som skal fra A til B som i seg selv skaper tregheter i systemet

 

Sant det :p

 

ettersom det sikkert kostet mer enn 200,- må det igjennom tollen, som er dyr og treg.

 

så du burde ikke kjøpe ting som koster mer enn 200,- på play nei..

Det er og eit godt poeng. Du kan risikere å betale 25% + 100 kroner i behandlingsgebyr. Sjeldan det svarer seg på spel.

risikerer? er vell ganske garantert det vell..? :p

Alt skal i teorien fortollast, men er mykje som slepp gjennom.

Her får jeg bare ut litt aggresjon også kommer dere og nesten skriver: "haha, den fortjente du" ? Hva skjer med det?

 

Samma det, men takk for alle de "hyggelige" innleggene som gjorde at jeg følte meg mye bedre.

Tja, sikkert fordi du kom med banneord og klagde på noko som hadde ein god forklaring.

 

Så sier vi takk til deg.

Lenke til kommentar
Du skriver på ett diskusjonsforum og må regne med å få svar...

 

Det er sannsyneligvis posten sin feil at det går tregt.

 

Klart jeg håpa å få svar, og takk for et ordetlig svar. Jeg tror også posten er veldig treig.

I dette tilfellet kan ikkje Posten få skulda. Det er ein kjennsgjerning at Play.com er veldig treige med å sende ut varene. Eg har fått varer frå butikkar i Tyskland og England som var i postkassen 2-3 dagar etter bestilling.

 

Posten er ikkje verdas kjappaste leverandør, når det i tillegg kan bli fortolla går det ekstra lang tid, men Play.com er framleis treige.

 

Så sier vi takk til deg.

Værsågod.

 

Stått opp på feil fot i dag? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...