Ninjahamster Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Men det er med kreditt. Svaret mitt var til en bruker som ikke ville ha kreditt. Har selv NAF-kredittkortet Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg ser at NAF har redusert rabatten til 3% nå. Er det da 365Privat (-30 øre på Esso) som er det beste, eller er det noen som har bedre alternativer på lager? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Se www.bensinkort.no Selv bruker jeg 365 Privat og trumf (uten VISA), og får nå 3,65 % i tillegg til 50 øre/liter på Shell. 365 Privat på Esso er også bra. Endret 30. september 2011 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg ser at NAF har redusert rabatten til 3% nå. Er det da 365Privat (-30 øre på Esso) som er det beste, eller er det noen som har bedre alternativer på lager? Her i gården er det Santader Flexi (4%) + Trumf Kunde (Shell 30øre/l) for alle penga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Send en SMS til etellerannet, så får du 50 øre/liter på trumf, ikke 30 som vanlig. Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Send en SMS til etellerannet, så får du 50 øre/liter på trumf, ikke 30 som vanlig. Klar over det, men 20øre/l er for lite mot at jeg må ta imot reklame på telefonen... Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Får man lov å kombinere trumf med kredittkort? Husker at det stort sett var sperrer for fordelskort + kredittkort da jeg prøve på det for noen år siden. Shell er forsåvidt ikke spesielt aktuelt for meg uansett, og dersom 365Privat gir rabatt på pumpeprisen til Esso Express så er det den billigste stasjonen i ganske vid omkrets selv før rabatt Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Trumf kortet fungerer i kombinasjon med kredittkort. Hadde ikke fylt på Shell hvis ikke (I Trondheim er de stort sett dyrest, men blir billigst med kredittkort+trumf ofte) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå