Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Fikk brev fra Kash VISA i dag, de skal redusere rabatten på drivstoff fra 4 % til 1 % fra 4. januar. Da starter jakten på nytt kredittkort med drivstoffrabatt. Noen anbefalinger? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 https://flexivisa.santanderkort.no/Kampanjeside/ Lenke til kommentar
Scooby snacks Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Det så interessant ut. Jeg bruker òg Kash-visa primært pga. drivstoffrabatten. Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) NAF gir deg også 4% over alt samt 30 øre direkte på pumpepris hvis du handler på Statoil. Spennnde å se om det er noe annet som er bedre for oss bensinslukere Jeg tjente i alle fall fett på Kash - dessverre... Endret 29. november 2009 av enden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Blir nok heller Cresco Car, da slipper jeg å være medlem i NAF (men jeg kan hvis jeg vil). Med OBOS-rabatt på trumfkortet får jeg fast -30 øre + 4 % (som Kash har hatt hittill) på Shell. Lenke til kommentar
enden Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg vil slippe å være medlem av OBOS Mente du å kombinere Cresco Car med trumf og OBOS (joda, er nok medlem likevel)? Uansett kjekt at man kan velge etter som man fyller på Statoil eller Shell da. Begge er egentlig like håpløse for meg. Har en Esso rett rundt hjørnet og ellers er det omveier eller distriktets dyreste stasjon (Shell ved jobben). Det var surt å fylle 70 liter i dag med tanke på rabatten som ryker... Lenke til kommentar
Jove Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Hva med 365Privat? Har hatt dette kortet en liten stund, men bare brukt det noen få ganger hittil. 365Privat Lenke til kommentar
enden Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 Så ut som et greit all round-kort, men det var for dårlig i forhold til alternativene når det gjelder drivstoff. 40 øre pr liter ved literpris på 11 mot ~75 øre hvis du fyller på rett stasjon med de andre. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg gjorde akkurat det samme, byttet til Cresco card etter at kash reduserte fra 5% til 4% til 1%. Dette er lite rabatt for oss som bruker det som bensinkort. Dessverre ser det ut som kash er "vanskelige" når du vil si opp. Ihvertfall i mitt tilfelle da jeg min første oppsigelsesmail ble besvart med generel info hvor fint det skal bli i 2010 Endret 1. desember 2009 av Spartan Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Det er forøvrig Cresco som har NAF-kortet også Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Jeg gjorde akkurat det samme, byttet til Cresco card etter at kash reduserte fra 5% til 4% til 1%. Dette er lite rabatt for oss som bruker det som bensinkort. Dessverre ser det ut som kash er "vanskelige" når du vil si opp. Ihvertfall i mitt tilfelle da jeg min første oppsigelsesmail ble besvart med generel info hvor fint det skal bli i 2010 Og ikke ta en oppsigelse seriøst er vel lovbrudd(?). Lenke til kommentar
rarnfinn Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg gjorde akkurat det samme, byttet til Cresco card etter at kash reduserte fra 5% til 4% til 1%. Dette er lite rabatt for oss som bruker det som bensinkort. Dessverre ser det ut som kash er "vanskelige" når du vil si opp. Ihvertfall i mitt tilfelle da jeg min første oppsigelsesmail ble besvart med generel info hvor fint det skal bli i 2010 Og ikke ta en oppsigelse seriøst er vel lovbrudd(?). Trenger jo ikke si opp kortet. Det koster ingenting å ha. Bare brenn opp kortet og du er ferdig med dem. Latterlig det greiene de legger om til nå. Dte blir uoversiktlig og ikke tilpasset kundene. Hva er beste måte for bensinstasjon rabatt nå?? helt konkret?`uten å melde seg inn her og der... Blir ikke mer kash på meg heller. Lenke til kommentar
rarnfinn Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Cresco Card : Administrasjonsgebyr kr 0,- 45,- pr mend ved rentebærende saldo. Vil dette si at det er 45,- pr mnd uansett om du betaler hele beløpet på forfall, eller kun dersom en utsetter noe av betalingen slik at den blir renteberegnet? Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Cresco Card :Administrasjonsgebyr kr 0,- 45,- pr mend ved rentebærende saldo. Vil dette si at det er 45,- pr mnd uansett om du betaler hele beløpet på forfall, eller kun dersom en utsetter noe av betalingen slik at den blir renteberegnet? 45,- ved rentebærende saldo betyr vel ganske entydig at det dreier seg om beløp som er rentebærende, dvs. etter den rentefrie kredittiden er utløpt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Finnes det noe alternativ for oss som ikke vil ha kreditt? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Finnes det noe alternativ for oss som ikke vil ha kreditt? Du har jo Coop-medlemskort o.l. Lenke til kommentar
rarnfinn Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Finnes det noe alternativ for oss som ikke vil ha kreditt? Eneste grunn til å si nei til kreditt må være dersom en ikke har styr på økonomien. Slik jeg ser det med kredittkort er det kun positive effekter. Rentefritt lån + at en får en enkel og grei oversikt på hva man bruker pr måned på hvilke utgifter. Derfor er det også veldig praktisk å ha eget bensinkort. Da blir det Cresco ser det ut som Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Finnes det noe alternativ for oss som ikke vil ha kreditt? Du har jo Coop-medlemskort o.l. Coop-kortet er greit ja. 30 øre per liter på Esso og Statoil i tillegg til enkelte andre tilbud på disse to bensinstasjonene innimellom. Ellers har man NAF-medlemskort. 30 øre der også på Statoil. Her blir rabatten trukket ifra med en gang, mens med Coop-kortet får man det godskrevet Coop-kontoen 1 gang i året. Endret 15. desember 2009 av Ninjahamster Lenke til kommentar
rarnfinn Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Det ble 365 direkte på meg..' 3,65% rabatt på bensinstasjoner samt en del andre butikker. Lenke til kommentar
O_K Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Coop-kortet er greit ja. 30 øre per liter på Esso og Statoil i tillegg til enkelte andre tilbud på disse to bensinstasjonene innimellom. Ellers har man NAF-medlemskort. 30 øre der også på Statoil. Her blir rabatten trukket ifra med en gang, mens med Coop-kortet får man det godskrevet Coop-kontoen 1 gang i året. NAF-kortet kombinert med NAF (DnBNor) Mastercard gir 30øre i pumperabatt+4% i kredittkortrabatt. Man kan ikke bruke andre kredittkort med NAF-kortet (I alle fall fungerte ikke KASH). Siden KASH også reduserte rabatten har jeg nå NAF-kort med kreditt. Kjempefornøyd med å ende opp litt over 70øre under prisen som annonseres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå