sir-alex Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Min kjære laptop, krasjet nå nylig og jeg måtte slette alt på maskinen. Nå har jeg fått installert en windows XP versjon (eneste jeg hadde liggende), og det fungerer utmerket til mitt bruk. Men så kommer problemet. Når jeg skal velge oppløsning på skjermen, er det kun to alternativer. Enten --> 1024x768 piksler. Eller --> 800x600 piksler. Begge oppløsningene blir meget ubehagelig på min 13" laptop, og tidligere har det vært en oppløsning i mellom disse to(?) hvis jeg ikke husker helt feil. Noen som vet hvordan jeg kan fikse dette problemet? takk. Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Du må laste ned driveren til skjermkortet ditt. Hvilken pc er det snakk om? Lenke til kommentar
sir-alex Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Du må laste ned driveren til skjermkortet ditt. Hvilken pc er det snakk om? Jeg fant driveren nå. Tusen takk for rask hjelp! (Tråd kan stenges) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå