Pizzaen Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hei. Er virkelig dum når det gjelder programmering så ikke ta det som en selvfølge at jeg forstår ting Jeg har ca. 15 linker til en nettside, også kunne jeg tenkt meg at når jeg klikker på en fil (.bat fil?) så åpnes de i Firefox. Går dette med .bat? Noen som kan hjelpe meg? Endret 28. november 2009 av Pizzaen Lenke til kommentar
brgr Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hvis Firefox er standard leser, så skal du kunne kjøre "start http://minlink.no/" for hver link du har. Og batch er ikke programmering, det er windows script. Lenke til kommentar
Pizzaen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Som sagt så er jeg ikke akkurat ekspert på området, men takker for hjelpen, det funket fint! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Som sagt så er jeg ikke akkurat ekspert på området, men takker for hjelpen, det funket fint! En annen måte er å lage ei mappe i Bokmerker, så trykke ned på scrollen på mappa, da åpner den alle linkene som er i mappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå