Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor tar jeg henne med i Oslo?

Gjest Guest_Anonym_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Anonym_*

Hei,

Jeg lurte på om noen kunne anbefale meg et sweet sted å ta med en jente på en date i Oslo. Jeg spør om dette fordi jeg har bodd i utlandet i flere år nå, så jeg har no clue whats the shit in oslo these days. Jeg tenkte i utgangspunktet å ta henne med på en fin restaurant, f.eks. på Aker Brygge, men har funnet ut at det kanskje ikke er å play it to my strengths. Jeg driver mye med skating/snowboarding, og stilen min er rimelig preget av det, jeg går stort sett med lue/caps og i relativt store klær, så passer seg kanskje ikke å dra på en fancy restaurant. Ikke det at jeg er redd for å vise den mer streite siden av meg selv til henne, jeg tror bare ikke det vil gagne meg i begynnelsen - det er dumt å bryte imaget og oppfatningen hun har av meg på første daten tror jeg.

Så har dere noen gode forslag til hva jeg kan gjøre? Ta henne med på en litt mer hipp / underground restaurant? Eller et sted med en fantastisk utsikt? Penger er ingen begrensning, jeg vil bare ta henne med på en kveld som setter inntrykk.

Har også tenkt på ting som en kunstutstilling med noen av de up-and-coming folka ved kunsthøyskolen eller en god gammeldags kino-date, men siden jeg ikke har sett henne på lenge så vil jeg at denne første daten skal sentrere seg rundt å catche opp og prate sammen. Så jeg tror et litt hippt spisested, hvor vi kan få litt privacy, og som ikke er for bråkete ville vært det beste. Forslag til hva vi kan gjøre etter dette mottas også med takk (er ikke keen på å seal the deal første kvelden)...

Forøvrig, gode forslag til hva man kan gjøre på senere dates hadde også vært kult. Hva har vært dine største hits? Og til eventuelle jenter, hva har gjort sterkest inntrykk på dere?

Heiiiiiiiiii

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Forøvrig, gode forslag til hva man kan gjøre på senere dates hadde også vært kult. Hva har vært dine største hits? Og til eventuelle jenter, hva har gjort sterkest inntrykk på dere?

Jeg har ikke så peiling på fancy pants restauranter, så jeg svarer heller på dette, jeg.

Min største hit var definitivt den gang jeg dro med meg en gutt på spøkelsesjakt. Alltid en vinner, men finn et skikkelig skummelt sted, altså.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så peiling på fancy pants restauranter, så jeg svarer heller på dette, jeg.

Min største hit var definitivt den gang jeg dro med meg en gutt på spøkelsesjakt. Alltid en vinner, men finn et skikkelig skummelt sted, altså.

alle steder i Oslo er skumle! :new_woot:

Lenke til kommentar

Månefisken kan være et sted ut i nattetimene.

20års grense idyllisk sted hvor det er 2 barer med 2 scener. Det ligger litt utenfor byen, med Akerselva rennende forbi. på andre siden av broa du går over så er det også en fin foss. Den ene baren var det veldig intimt, mens den andre var mye større. Var live musikk på begge, så det var mye liv og volumet var sånn at det var mulig å veksle noen ord. Ute er det belyst, ingen trafikk og vann. Stilen var gammeldags i den store baren og litt mer moderne i den intime.

_AFT01664081_jpg_67930d.jpg

101624_h1b53b34e88fcb8dd2331_570x1000.png

Så mer røft ut da jeg var der.

_m_nefisken_sal_jpg_60353b.jpg

Endret av Hidephix
Lenke til kommentar

Gjør noe spennende og morsomt først for å ta vekk "the edge" så dere får mest ut av middagen. :)

Go-Kart på Alnabru etterfulgt av restaurantbesøk/hjemmelaget middag er alltid en hit. Det får adrenalinet til å pumpe, og når det senker seg igjen vil både hun og du være så avslappet at ting vil gå av seg selv og man ikke får den "flaue" date-feelingen på middagen etterpå.

Akkurat hvordan restaurant dere drar på er litt hipp som happ, men jeg ville heller foretrekket å lage en middag sammen hjemme hos en av dere. Hvis det er uaktuelt vil jeg anbefale Mr.Hong. En mongolsk restaurant like ved stortinget med en helt ubeskrivelig buffet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...