Eddie123 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hr et problem som irriterer meg enormt, og som jeg håper noen kan hjelpe meg med... Jeg prøver å linke til eksterne filer i Excel, ved hjelp av hyperkobling, og det fungerer forsåviddt greit. Problemet er at hver gang jeg klikker på den linken i Excel, så får jeg spørsmålet "Åpner C:programfilermessengernewalert.wav Noen filer kan inneholde virus eller på andre måter skade maskinen. Det er viktig å være sikker på at filen kommer fra en pålitelig kilde Vil du åpne filen? " Jeg vil ha bort denne meldingen ! Går det ann? Lenke til kommentar
Parson Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Gå på Tools - Options/verktøy - Instillinger. Eller søk på "Advarsler" "Deaktiver/Disable" eller "Meldinger" i Excel's hjelpeprogram. Burde bare være en innstilling du kan endre på, ved å fjerne en hake eller noe lignende... Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Tipset ditt fungerer fint med makroer, men desverre ikke med hyperlinker. Jeg finner ingen innstillinger i Excel for å slå av slike advarsler. Forferdelig irriterende !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå