dberntzen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Linkes inn: Hulk, Joao Moutinho, Falcao, Fabio Coentrao og Rolando. Linkes ut: Daniel Sturrdige til Stoke(?) KILDE Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 tar gjerne inn Hulk, Falcao og muligens F.Coentrao(han kan jo spille overalt på venstresiden)kvitte oss med Zhrikov, inn med Fabio og Bertrand på venstresiden.. Rolando trenger vi ikke, har Essien og Mikel..Har ikke sett så mye av Moutinho, så jeg er usikker på hans spillestil.. Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) tar gjerne inn Hulk, Falcao og muligens F.Coentrao(han kan jo spille overalt på venstresiden)kvitte oss med Zhrikov, inn med Fabio og Bertrand på venstresiden.. Rolando trenger vi ikke, har Essien og Mikel..Har ikke sett så mye av Moutinho, så jeg er usikker på hans spillestil.. Som nevnt ovenfor, Joao Moutinho. Godt skudd, gode dribbleferdigheter - ala en kreativ playmaker. Endret 24. juni 2011 av Messi19 Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 (endret) AVBs utrolige ønskeliste (tv2) - Gregory Van der Wiel - Luka Modric - Wesley Sneijder - Joao Moutinho - Neymar - Hulk - Romelu Lukaku - Radamel Falcao Kilder: BBC, The Guardian, Sky Sports News, Goal.com KILDE Endret 24. juni 2011 av Messi19 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 25. juni 2011 Del Skrevet 25. juni 2011 Bertrand er visst på vei til Swansea eller West Bromwich ifølge Walisisk avis idag. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Bertrand skal ingen steder! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2004023/Chelsea-ready-pounce-Thiago-Alcantara.html Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Tror Falcao og Moutinho blir AVB sine spillerkjøp.. Håper på seff HULK! Edit: Hvordan er reglene på at du må ha så, så mange engelske spillere i klubben? Eller dette bare på FM hehe? Endret 27. juni 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Vet ikke om den har tredd i kraft enda, men "homegrown"-regelen er vel vedtatt så vidt jeg vet. Er vi heldig får vi en ny engelsk spiller i nesten hvert ledd i fremtiden. Bertrand, McEachran og Sturridge. Da nytter det ikke å by på Villa som vi har gjort i dag ifølge Barcelona. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Trenger ikk Villa, hvis vi får for Falcao, og vi trenger heller ikke Falcao når vi har Drogba og Torres.. 5 klubber har lagt inn et bud på Neymar og alle har fått ja, Chelsea, Barca, Madrid, City og et eller annet russisk lag(husker ik hva dt heter) Barca hvis de skulle signere Fabregas så har de ikke råd til denne spiller. Da har de heller ikke råd til Aguero eller Sanchez.. De har råd til kun en av disse spillerne.. Madrid har penger, skulle de signere denne spillern så prøver de seg ikke på Aguero heller fordi de spiller i samme posisjon, kommer Neymar inn eller Aguero så selger dem nok Benzema. City har jo nok av spisser: Adebayor, Tevez, Balotelli og Dzeko..og de bruker jo bare en spiss de kampene de spiller.. HVA skal de da med Neymar?? Chelsea har jo også nok av spisser Anelka, Drogba, Torres, Kalou, Sturridge tar med Malouda i samme slengen.. VI MÅ kvitte oss med Anelka, Kalou og Drogba for å gjøre plass til enten Neymar eller Falcao..(Lukaku) Eller begge Russiske klubben har jg ikno peiling om.. Sanchez eller Fabregas ender oppi Barca.. neymar elle Aguero ender oppi Madrid.. neymar eller Falcao ender oppi Chelsea.. Vet ikke hva tror dere? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Trur nok Drogba og Anelka går, Anelka kan bare reise syntes nå jeg. Mine tanker Inn Modric - Etter dager med tilbud, og modric som klager. Som de sier, at de må ha modric for og komme seg til champions league igjen, det hjelper ikke og beholde han. De setter han på tribunen eller benken isteden for? Det blir jo ikke noe resultat da, og hvis de lar han spille så kommer han til og gjøre det dårlig med vilje. Falcao - Følger med vår kjøre sjef. Ut Drogba - Vet ikke hvor han havner Anelka - Linket til La Galaxy, New york Redbull's og en klubb i frankrike. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Virker som om AVB er fornøyd med troppen, har troen på denne mannen så jeg håper han kjører sitt eget løp. Linket inn: Lukaku, ryktene sier at City nærmer seg en avatale. Arturo Vidal blir også linket til Chelsea, Bayern er også interesserte har ikke sett denne spillern spille, så jeg vet ikke hva jeg synes om han, vet heller ikke hvor på banen han spiller. Scott Parker har jeg ikno imot å låne, han funker både offensivt og defensivt, pluss så er jo han abre på lån, så han ødlegger ikke for Josh på midten, men hva skjer med han når Essien er tilbake, sitte på benken og betale lønna hans :/ Men igjen så har vi Ramires og Mikel.. Modric er en spiller jeg ønsker på laget så får håpe Tottenham hører på han og lar han dra til Chelsea. Marouna Fellaini(afroboy fra everton) blir også linka til Chelsea som muligens ertsatter for Essien mens han er skada, han er ung, sterk og er bra defensivt synes jeg, men igjen vi har Ramires og Mikel i den posisjonen, Falcao har jo signert ny kontrakt så det er utroolig teit hvis vi skal prøve å signere denne spillern nå, samme med Hulk blir altfor dyr. Får vi ikke Modric, kan vi hente Moutinho.. Hvis Anelka drar så mangler jo vi en høyreving, men det føler jeg at vi mangler uansett.. Så håper AVB retter fokus mot en ny høyreving og en kreativ midtbanespiller. og ikke tenke så mye på reserve for Essien.. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Så håper AVB retter fokus mot en ny høyreving og en kreativ midtbanespiller. og ikke tenke så mye på reserve for Essien.. Det eneste vi trenger. Erstatter for Essien ser jeg ikke på som så nødvendig at det kreves en ny signering i det leddet. Om Lukaku glipper til City så er det direkte tragisk; flere toppklubber i PL som jakter han, hvorfor da ikke velge favorittklubben sin med sitt store idol Drogba? I tillegg så har jo Chelsea gode utsikter mtp gode plasseringer i liga og cup. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Kan jo hende klubben bare nevner City før å øke prisen , men hva skal City med så mange spisser?? De har Balo, Dzeko, Adebayor og Tevez..De bruker jo bare en spiss uansett når de spiller kampene sine..Greit Adebayor og Tevez linkes bort, men de skal ha Aguero som erstatter for Tevez,. Nei jeg vet ikke, men håper Lukaku signerer for Chelsea pga klubben og Drogba.. Neymar sa jo også at det var en drøm å spille for Chelsea, nå skal jo han signere for Madrid, riit?? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 19. juli 2011 Del Skrevet 19. juli 2011 Nå har tydligvis Neymar tatt en Tevez og sagt at han blir. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. august 2011 Del Skrevet 21. august 2011 Aiaiai. Gratulerer! Lenke til kommentar
fnats Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Dan Levene (@BluesChronicle) 30.08.11 17:19 News breaking of the expected new Modric bid: Chelsea have reportedly offered Spurs cash (not quantified) plus Benayoun. More when I get it. BluesChronicle skal være en troverdig bruker. Ellers ryktes Perreira til oss voldsomt på twitter. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 30. august 2011 Del Skrevet 30. august 2011 Kan ikke fatte og begripe hva vi skal med Perreira Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå