fnats Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Han er 33 år gammel. Vi trenger ikke Falcao, har allerede Drogba, Torres, Anelka, Sturridge og Kalou. Noen av de forsvinner forhåpentligvis nå, men... Chelsea spiller best i 4-3-3, noe som Villas-Boas også foretrekker. Hvor i all verden skal Falcao spille da? Høyrekant? Nei. Spiss? Hva med Torres? Sturridge? You get my point. Sats heller på en høyreving. Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Han er 33 år gammel. Vi trenger ikke Falcao, har allerede Drogba, Torres, Anelka, Sturridge og Kalou. Noen av de forsvinner forhåpentligvis nå, men... Chelsea spiller best i 4-3-3, noe som Villas-Boas også foretrekker. Hvor i all verden skal Falcao spille da? Høyrekant? Nei. Spiss? Hva med Torres? Sturridge? You get my point. Sats heller på en høyreving. Ser den, men husk at Didier Drogba, blant annet, er på vei ut. Om Anelka også forsvinner står vi igjen med Torres som eneste midtspiss, ved untak av Sturridge ettersom han gjør det bra på vingen. Mest optimalt angrep (tropp): Vinger: Malouda, Sturridge, Kalou, Kakuta Angrep: Torres, Falcao, Anelka? Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Minner også på om at både Hulk og Varela kan se ut som to gode alternativer på vingen - til tross for at førstnevnte nærmer seg United. Åpner muligens for Chelsea pågrunn av Vilas-Boas. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Håper vi signerer Hulk, han er sterk, rask og teknisk. pluss vi har et par brazil-folk på laget, og seff trenern kjenner han.. Han kan spille alle posisjoner i en 4-3-3 formasjon men helst på høyrevingen..Tror han hadde passet veldig bra i Chelsea og PL pga hans fart og fysikk..Men han har en kontrakt som går ut 2016 og har en klaus på 100mill euro, er det slik at man må by 100mill euro for å signere spillern?? Falcao er en avslutter, men vi har nok av midtspisser, Drogba, Torres, Sturridge.. Men kommer Falcao inn, så ser jeg for meg at Sturridge på lån og Drogba benk.. Muligens slik: Hulk--Falcao--Torres Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Selv om klausulen er 100 mill kan klubben selge billigere. Klausulen er der hvis spilleren ønsker seg til en klubb, da kan ikke Porto nekte å selge hvis noen byr over klausulens sum. Slek forstår eg da... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Det stemmer, men slike klausuler har en tendens til å presse prisen kunstig høyt. Hulk har i mine øyne en kjøpsverdi i området 20-23 millioner pund, men det er neppe mulig å få tak i han til den prisen. Sånn går det når man hele tiden kjøper over markedspris (ja, jeg titter på deg, Torres). Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Falcao http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/han-blir-villasboas-foerste-chelseakjoep-3523965.html Får vi Hulk for 20mill så sier jeg ja takk.. men da må kvitte oss med Anelka og Kalou muligens Drogba oxo.. Moutinho er en krativspiller? Eller en def.midtbane spiller som Mikel/Essien? Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Om så må vi i det minste meldes oss inn i kampen om Hulk. Man United har allerede begynt storinnkjøpene, med kjøp av både Jones og (Young?). Det ryktes også at de er interessert i Hulk - så her må de handles. Vilas-Boas kan nok spille en stor faktor om Hulk velger å signere for Chelsea FC. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Med Vilas-Boas tror jeg det blir ganske greit å få inn Hulk. Det skal ikke være det største problemet. Og Malouda- Torres - Hulk tror jeg kan bli veldig bra! Får håpe vi selger Kalou så Sturridge får seg noen sjangser også. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Falcao http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/han-blir-villasboas-foerste-chelseakjoep-3523965.html Får vi Hulk for 20mill så sier jeg ja takk.. men da må kvitte oss med Anelka og Kalou muligens Drogba oxo.. Moutinho er en krativspiller? Eller en def.midtbane spiller som Mikel/Essien? Han er vel mer kreativ ala en playmaker. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Det virker som om Falcao blir AVB første kjøp da, utifra alle disse ryktene, og jeg er D#"!% lei ryktene rundt Neymar..bare stikk til Madrid bli ferdig med det.. Edit: lættis krativspiller faktisk.. Endret 23. juni 2011 av PrettyBoy Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Falcao http://www.tv2.no/sport/fotball/england/premierleague/han-blir-villasboas-foerste-chelseakjoep-3523965.html Får vi Hulk for 20mill så sier jeg ja takk.. men da må kvitte oss med Anelka og Kalou muligens Drogba oxo.. Moutinho er en krativspiller? Eller en def.midtbane spiller som Mikel/Essien? Han besitter ihvertfall et fantastisk skudd... http://www.youtube.com/watch?v=wMk955wWVH8 Endret 23. juni 2011 av Messi19 Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Både Frank Lampard, Didier Drogba, Nicolas Anelka, Florent Malouda, Salomon Kalou, Michael Essien og John-Obi Mikel risikerer å forsvinne ut dørene på Stamford Bridge etter AVBs planer - I hvertfall om vi skal tro TV2. I tillegg hevder samme kilde at AVB ønsker å sikre seg underskriften til Neymar, da han ser på han som en erstatter for Didier Drogba. Noe jeg skjønner lite av da Neymar er en liten og smidig måltyv - der Drogba var et stort og sterkt oppspillspunkt. KILDE Endret 23. juni 2011 av Messi19 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Han kan da for faen ikke selge Essien, Mikel OG Lampard? Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Han kan da for faen ikke selge Essien, Mikel OG Lampard? Synes vi bør beholde Lampard og Essien. Så kvitter vi oss med Drogba, Anelka og Malouda - da ihvertfall jeg ser på dem som ferdige i klubben. Er litt mer usikker rundt Kalou og Mikel da begge er svært unge og har potensiale. Men som nevnt ovenfor Falcao, Moutinho og Hulk frister. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jeg håper dette bare er rykter og at fyren får roet seg litt ned før han begir seg ut på overgangsmarkedet. Hvis Falcao kan bekle en vingposisjon er jeg positiv, for på spissplassen har vi Torres som førsteprioritet og et flust av alternativer i bakhånd. Vi trenger en ving som skal satses på - Sturridge på ene flanken og en nykommer på andre vingen. Jeg vil ikke ha Neymar. Han later til å ha alt for stort ego og vil ta mye plass i troppen og se på seg selv som større enn klubben. Da vil jeg heller ha Eden Hazard til å bekle den andre vingposisjonen. Hazard - Torres - Sturridge. En grei angrepstrio det. Salomon Kalou og Nicolas Anelka vil jeg ha ut av klubben, jeg er mer skeptisk til de andre han visstnok vil selge. Endret 23. juni 2011 av Big Boi Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Om jeg hadde stått i AVBs situasjon nå ville jeg som nevnt ovenfor kvittet meg med Drogba, Anelka og Malouda. I tillegg til det ville jeg solgt Bosingwa pågrunn av hans dårlige innsats defensivt forrige sesong - til tross for godt arbeid offensivt. Lukter dårlig moral av gutten lang vei, flere enn meg som så bortekampen mot Blackpool(?) Cech (NEW) - Terry - Luiz - Cole (NEW) - Lampard - Essien Torres - (NEW) - (NEW) 1. Turnbull 2. Alex 3. Ivanovic 4. Mikel 5. Ramires 6. Kalou 7. Sturridge Alternativt inn: Høyreback: Richards, Van Der Wiel, Corluka. Indreløper: Moutinho, Modric, Kaka. Midtspiss: Falcao, Cavani. Ving: Hulk, Elia, Ribery. Edit: Alternativt kjøre Torres som midtspiss. Endret 23. juni 2011 av Messi19 Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Torres som ving fungerer ikke. Og Hvorfor ha Sturridge på benken? Lenke til kommentar
dberntzen Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Torres som ving fungerer ikke. Og Hvorfor ha Sturridge på benken? Til tross for at Sturridge leverte for et formsterkt Bolton forrige sesong kan vi ikke forvente flust med mål kommende sesong. Tenker vi bør gi ham litt tid og evt, sette han inn som en joker. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Torres som ving fungerer ikke. Og Hvorfor ha Sturridge på benken? Til tross for at Sturridge leverte for et formsterkt Bolton forrige sesong kan vi ikke forvente flust med mål kommende sesong. Tenker vi bør gi ham litt tid og evt, sette han inn som en joker. Han har da prestert såpass bra i Bolton at han har bevist at han holder nivået. Han møter den samme motstanden om han spiller i Chelsea eller Bolton i og med at vi er i samme liga - forventingspresset forøvrig er en annen sak å se om han klarer. Vi kjøper i hvertfall ikke en som skal blokkere for en mann vi bør satse på. Forøvrig har vi ingen gode alternativer på den andre vingen så vi bør fremdeles ha inn en ny ving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå